2 år idag
_0712 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2008
    #1

    2 år idag

    Så är det Linneas tvåårsdag också! På ett sätt känns hon jättestor och på ett annat kan man inte fatta att tiden gått så fort.

    Vi har "fikat" hela förmiddagen då hon fick ett par små stolar (+ ett Lackbord från vinden), så hon har dukat och kokat och serverat te som en galning...

    Grattis till alla andra 2-åriga decemberbarn!!! De flesta måste väl ha fyllt redan, förstås...
  2. 1
    2 år idag Så är det Linneas tvåårsdag också! På ett sätt känns hon jättestor och på ett annat kan man inte fatta att tiden gått så fort.

    Vi har "fikat" hela förmiddagen då hon fick ett par små stolar (+ ett Lackbord från vinden), så hon har dukat och kokat och serverat te som en galning...

    Grattis till alla andra 2-åriga decemberbarn!!! De flesta måste väl ha fyllt redan, förstås...
  3. Medlem sedan
    Apr 2003
    #2
    Grattis Linnea!

    Neo fyllde ju några dagar innan jul och här var det ett garage med tillhörande bilar som var den klara favoriten.
  4. 2
    Grattis Linnea!

    Neo fyllde ju några dagar innan jul och här var det ett garage med tillhörande bilar som var den klara favoriten.
  5. Medlem sedan
    Dec 2007
    #3
    Grattis i efterskott.
    Nu är det 3 veckor sedan Albin fyllde år, han hade dock inte någon jättefavorit bland presenterna. Av julklapparna fanns det dock en stor favorit (han slutade öppna paket och leka med den istället) och det var en stor sportbil...
  6. 3
    Grattis i efterskott.
    Nu är det 3 veckor sedan Albin fyllde år, han hade dock inte någon jättefavorit bland presenterna. Av julklapparna fanns det dock en stor favorit (han slutade öppna paket och leka med den istället) och det var en stor sportbil...
  7. Medlem sedan
    Jun 2008
    #4
    Linnea fick en bil i efterskott (mormor och morfar var ju sjuka på födelsedagen). En sparkbil i form av en Volvo c30 - den är nog favoriten just nu http://bilia.jetshop.se/sparkbil-vol...349-p-245.aspx
    Själv tycker jag den är rätt cool också, och det är ju inte svårt att se vem som blir tuffast i området till våren - kan ju de andra sitta på sina röda och rosa Bobby Cars...
  8. 4
    Linnea fick en bil i efterskott (mormor och morfar var ju sjuka på födelsedagen). En sparkbil i form av en Volvo c30 - den är nog favoriten just nu http://bilia.jetshop.se/sparkbil-vol...349-p-245.aspx
    Själv tycker jag den är rätt cool också, och det är ju inte svårt att se vem som blir tuffast i området till våren - kan ju de andra sitta på sina röda och rosa Bobby Cars...
  9. Medlem sedan
    Dec 2007
    #5
    Den jag ju jättefin, hon kommer helt klart att vara tuffast i kvarteret.

    Albin åker omkring på sin "Bärgarn" från Bilar och kallar alla såna bilar för "Bärgarn".
  10. 5
    Den jag ju jättefin, hon kommer helt klart att vara tuffast i kvarteret.

    Albin åker omkring på sin "Bärgarn" från Bilar och kallar alla såna bilar för "Bärgarn".

Liknande trådar

  1. Räddar vi för många idag sjuka idag?
    By kmcb in forum Ordet är fritt
    Svar: 42
    Senaste inlägg: 2009-09-01, 14:18
  2. Nu lämnar jag er för idag, tack för idag
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-18, 17:37
  3. Tack för idag, slut för idag!
    By -Tess- in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-26, 23:24
  4. Tack för idag, slut för idag
    By sterna in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-27, 15:40
  5. tack för idag. slut för idag....
    By rutansmamma+bf 6/5 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-03-10, 13:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar