Krister & Emma
_98 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Krister & Emma

    Jodå, vi lever fortfarande. Kärleken tyckte det var dags att uppdatera profilen och det kan jag hålla med om. I den stod det att jag har en 9-årig dotter... Inte nog med att hon fyller 12 om knappt 2 månader, jag har dessutom ökat dotterskaran med 100%. Alice föddes den 21 november i år. =)Oftast är vi fem i familjen, med bonussonen inräknad.



    Har fått ett nytt stort intresse sedan sist. Fast egentligen var det nog mer ett slumrande intresse som bara väntade på att bli återuppväckt. I samband med att Emma bytte ridskola, började jag också rida. Jag tröttnade på att bara springa bredvid eller sitta på kalla läktare och titta på. Det ena ledde till det andra och plötsligt hade jag en egen häst. *s* En tämligen björnlik (vinterpäls) islandshäst som (stundtals) lystrar till namnet Dökkvi.

    "If you don't know where you're going, any path will get you there."
  2. 1
    Krister & Emma Jodå, vi lever fortfarande. Kärleken tyckte det var dags att uppdatera profilen och det kan jag hålla med om. I den stod det att jag har en 9-årig dotter... Inte nog med att hon fyller 12 om knappt 2 månader, jag har dessutom ökat dotterskaran med 100%. Alice föddes den 21 november i år. =)Oftast är vi fem i familjen, med bonussonen inräknad.



    Har fått ett nytt stort intresse sedan sist. Fast egentligen var det nog mer ett slumrande intresse som bara väntade på att bli återuppväckt. I samband med att Emma bytte ridskola, började jag också rida. Jag tröttnade på att bara springa bredvid eller sitta på kalla läktare och titta på. Det ena ledde till det andra och plötsligt hade jag en egen häst. *s* En tämligen björnlik (vinterpäls) islandshäst som (stundtals) lystrar till namnet Dökkvi.

  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Mindre bilder

    Bilderna var lite väl stora...



    "If you don't know where you're going, any path will get you there."
  4. 2
    Mindre bilder Bilderna var lite väl stora...



  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3
    Vad kul att höra från dig! Jag har undrat hur det är med er. Grattis till de nya familjemedlemmarna (gissar att även hästen räknas som en sådan?) Alice ser jättefin ut!

    *kram*
  6. 3
    Vad kul att höra från dig! Jag har undrat hur det är med er. Grattis till de nya familjemedlemmarna (gissar att även hästen räknas som en sådan?) Alice ser jättefin ut!

    *kram*
  7. Medlem sedan
    Dec 1998
    #4
    Nämen Hej Krister! Vad kul att höra av dig, och STORT grattis till dotter nr 2!!

    Berätta mer
  8. 4
    Nämen Hej Krister! Vad kul att höra av dig, och STORT grattis till dotter nr 2!!

    Berätta mer
  9. Medlem sedan
    Aug 1999
    #5
    Trots att det bara är en halv Alice och en halv häst så är det kul att se dig! Fast jag får ju se er allihopa i morgon IRL tom
  10. 5
    Trots att det bara är en halv Alice och en halv häst så är det kul att se dig! Fast jag får ju se er allihopa i morgon IRL tom
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6

    Tack för besöket!

    Det var trevligt att träffa 4/5 av familjen! :-) Vi får göra om det någon gång och komplettera med Matilda. Hon och Emma lär väl snacka häst, kan jag tänka mig. *s*
    "If you don't know where you're going, any path will get you there."
  12. 6
    Tack för besöket! Det var trevligt att träffa 4/5 av familjen! :-) Vi får göra om det någon gång och komplettera med Matilda. Hon och Emma lär väl snacka häst, kan jag tänka mig. *s*
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7

    Tack för gratulationerna!

    Ja, Emma och jag räknar definitivt Dökkvi som en familjemedlem. Med all den pälsen är han nog mest släkt med mig. *asg*

    Hoppas allt är bra med er!
    "If you don't know where you're going, any path will get you there."
  14. 7
    Tack för gratulationerna! Ja, Emma och jag räknar definitivt Dökkvi som en familjemedlem. Med all den pälsen är han nog mest släkt med mig. *asg*

    Hoppas allt är bra med er!
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8

    Mer om oss

    Såg i gästboken att Johanna och August ska få ett syskon. Grattis!!

    Mer om oss då:

    Emmas absolut största intresse är hästar och ridning. Det är hon som rider på Dökkvi på bilden. Fram till i höstas har hon ridit på ridskola här i Malmö. Sedan har hon ridit en del lektioner i stallet där jag har Dökkvi uppställd. Nu har det blivit lite struligt i och med tillökningen och så. Men det ordnar säkert till sig när vi hittar nya rutiner. Hon rider även Dökkvi då och då, helst barbacka.

    Sedan några år tillbaka åker hon själv tåg mellan Kristianstad och Malmö på helgerna. Väldigt skönt att slippa all körningen, särskilt nu på vintern. Dessutom hade det blivit ännu mer av en omväg än tidigare eftersom jag numera arbetar i Danmark.

    Det fungerar för det mesta bra mellan Emma och min bonusson. Ofta är det precis som biologiska syskon, på gott och ont. *s*
    "If you don't know where you're going, any path will get you there."
  16. 8
    Mer om oss Såg i gästboken att Johanna och August ska få ett syskon. Grattis!!

    Mer om oss då:

    Emmas absolut största intresse är hästar och ridning. Det är hon som rider på Dökkvi på bilden. Fram till i höstas har hon ridit på ridskola här i Malmö. Sedan har hon ridit en del lektioner i stallet där jag har Dökkvi uppställd. Nu har det blivit lite struligt i och med tillökningen och så. Men det ordnar säkert till sig när vi hittar nya rutiner. Hon rider även Dökkvi då och då, helst barbacka.

    Sedan några år tillbaka åker hon själv tåg mellan Kristianstad och Malmö på helgerna. Väldigt skönt att slippa all körningen, särskilt nu på vintern. Dessutom hade det blivit ännu mer av en omväg än tidigare eftersom jag numera arbetar i Danmark.

    Det fungerar för det mesta bra mellan Emma och min bonusson. Ofta är det precis som biologiska syskon, på gott och ont. *s*
  17. Medlem sedan
    Aug 1999
    #9
    Jag är helt övertygad om detta faktum! Jag har fortfarande inte informerat henne om att du har en häst!
  18. 9
    Jag är helt övertygad om detta faktum! Jag har fortfarande inte informerat henne om att du har en häst!
  19. Medlem sedan
    Oct 1998
    #10
    Kul att höra av er! Låter som du far lite över landet. Nya intressen är trevligt! Mys med bebis och hästar!
  20. 10
    Kul att höra av er! Låter som du far lite över landet. Nya intressen är trevligt! Mys med bebis och hästar!
  21. Medlem sedan
    Sep 1998
    #11
    Stort grattis, framför allt till ny dotter så klart! Men även till nya intressen och gött flyt i livet! Det är du värd!

    /Ingela m. C o L
  22. 11
    Stort grattis, framför allt till ny dotter så klart! Men även till nya intressen och gött flyt i livet! Det är du värd!

    /Ingela m. C o L

Liknande trådar

  1. Krister i p3
    By alinea in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-31, 06:32
  2. Krister
    By Quentin in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-08, 22:26
  3. Krister Henriksson- fula ank
    By Malou in forum Ordet är fritt
    Svar: 39
    Senaste inlägg: 2007-05-01, 19:00
  4. Krister Henriksson...
    By Jessica in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-07, 16:13
  5. Tack Krister
    By Minks in forum _98 Alla barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-18, 13:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar