och snart fyller ungen år med...
_98 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Dec 2000
    #1

    och snart fyller ungen år med...

    suck, dessa presenter! Tack och lov flyttar vi nu på måndag, så hon får ju ett nytt rum att inreda. Tips annars??? Inte baddräkter
  2. 1
    och snart fyller ungen år med... suck, dessa presenter! Tack och lov flyttar vi nu på måndag, så hon får ju ett nytt rum att inreda. Tips annars??? Inte baddräkter
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Har hon dansmatta? Det var häjdarklappen för Paulina i år. Dansmatta med High School Musical-spel. Spånar vidare... kanske bio-biljetter, annan upplevelse t.ex. teater eller miniresa, presentkort på IKEA där hon kan välja egna inredningsprylar till rummet, nya skidor/skridskor... det är verkligen jättesvårt.
  4. 2
    Har hon dansmatta? Det var häjdarklappen för Paulina i år. Dansmatta med High School Musical-spel. Spånar vidare... kanske bio-biljetter, annan upplevelse t.ex. teater eller miniresa, presentkort på IKEA där hon kan välja egna inredningsprylar till rummet, nya skidor/skridskor... det är verkligen jättesvårt.
  5. Medlem sedan
    Dec 2000
    #3
    hon fick en för några år sen, men använde den inte alls. min mamma har lovat henne shopping till nya rummet, så det är upptaget... Dom har ju liksom allt! Nya stövlar kanske.. vi får väl ta en önskerunda på stan
  6. 3
    hon fick en för några år sen, men använde den inte alls. min mamma har lovat henne shopping till nya rummet, så det är upptaget... Dom har ju liksom allt! Nya stövlar kanske.. vi får väl ta en önskerunda på stan
  7. Medlem sedan
    Sep 1998
    #4
    Här är presentkort till de klädaffärer hon gillar att handla i ett säkert kort. Hon brukar ta med en kompis och gå och handla själv för sina presentkort. Förståndigt nog funderar hon ut vad hon skulle behöva och vänder och vrider på varenda krona så att de ska räcka så långt som möjligt.

    Håller hon på med något annat än simning? Spelar något eller så? Här önskade sig t ex lillebror en gitarr (tar inga lektioner eller så....än), något som hela familjen uppskattade.

    Böcker kanske?

    Förra året önskade sig Clara en Waweboard...så typiskt Clara iofs att önska sig något sådant, men hon har haft kul med den, även om den är svår att åka på. Är ganska dyr, men inte helt omöjlig att hitta till bra pris på t ex Blocket.

    Tråkigt att höra om separationen (för jag antar att det är vad som händer när jag läser dina sista inlägg). Hoppas allt blir bra för er!

    /Ingela
  8. 4
    Här är presentkort till de klädaffärer hon gillar att handla i ett säkert kort. Hon brukar ta med en kompis och gå och handla själv för sina presentkort. Förståndigt nog funderar hon ut vad hon skulle behöva och vänder och vrider på varenda krona så att de ska räcka så långt som möjligt.

    Håller hon på med något annat än simning? Spelar något eller så? Här önskade sig t ex lillebror en gitarr (tar inga lektioner eller så....än), något som hela familjen uppskattade.

    Böcker kanske?

    Förra året önskade sig Clara en Waweboard...så typiskt Clara iofs att önska sig något sådant, men hon har haft kul med den, även om den är svår att åka på. Är ganska dyr, men inte helt omöjlig att hitta till bra pris på t ex Blocket.

    Tråkigt att höra om separationen (för jag antar att det är vad som händer när jag läser dina sista inlägg). Hoppas allt blir bra för er!

    /Ingela
  9. Medlem sedan
    Mar 2000
    #5

    Tim fick

    presentkort på sportaffär, qviksilver munkjacja, böcker sen mest pengar vilket han önskat sig och ska spara dem till USA resan i sommar.
  10. 5
    Tim fick presentkort på sportaffär, qviksilver munkjacja, böcker sen mest pengar vilket han önskat sig och ska spara dem till USA resan i sommar.
  11. Medlem sedan
    Dec 2000
    #6
    haha, att hinna med något mer än simningen är rätt omöjligt Men hon fick massa saker till sitt nya rum, för du har rätt, vi har separerat och jag har flyttat. Sen fick hon presentkort på Gina, Lagerhaus osv. Hon fick även förlängd prenumeration på Julia. Det blev himla bra alltihop så..
  12. 6
    haha, att hinna med något mer än simningen är rätt omöjligt Men hon fick massa saker till sitt nya rum, för du har rätt, vi har separerat och jag har flyttat. Sen fick hon presentkort på Gina, Lagerhaus osv. Hon fick även förlängd prenumeration på Julia. Det blev himla bra alltihop så..
  13. Medlem sedan
    Sep 2002
    #7
    så Julia fungerar för 12-åringar.. Jag köpte en till Pauilna i julas men hon blev så besviken. Hon är 9 ½. Däre är det Pets som gäller istället
  14. 7
    så Julia fungerar för 12-åringar.. Jag köpte en till Pauilna i julas men hon blev så besviken. Hon är 9 ½. Däre är det Pets som gäller istället
  15. Medlem sedan
    Dec 2000
    #8
    japp, det är den tidning både hon och hennes kompisar, även äldre, läser. Jag tycker den är jättebra med, den tar upp allt "skvaller" i lagom mängd, det finns lite frågor och svar om kroppen, på lagom nivå osv. Prova om några år så får du nog annan respons
  16. 8
    japp, det är den tidning både hon och hennes kompisar, även äldre, läser. Jag tycker den är jättebra med, den tar upp allt "skvaller" i lagom mängd, det finns lite frågor och svar om kroppen, på lagom nivå osv. Prova om några år så får du nog annan respons
  17. Medlem sedan
    Dec 1998
    #9
    Johanna gillar och Julia, samt har fått en prenumeration på Glitter av mormor
  18. 9
    Johanna gillar och Julia, samt har fått en prenumeration på Glitter av mormor

Liknande trådar

  1. Nu får ungen snart ge sig!!!!
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-02-21, 19:55
  2. Nu sätter jag snart ut ungen i skogen
    By _annae_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-08-11, 19:51
  3. Hänger ungen i öronen snart...
    By bridgetj in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-07, 07:24
  4. Fyller år snart, OT....
    By samiralva in forum Språk- och talstörningar
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2007-05-22, 08:33
  5. snart fyller jag 50
    By sussi57 in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-27, 00:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar