Ett trevligt 2010!!
_0809 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Ett trevligt 2010!!

    Hoppas jag att alla får!

    Hur är det med er? Hur är det med småttingarna? Jobbar ni, eller är ni hemma?

    Med oss är det väl skapligt, lite slitna efter treårsfirande, jul och nyår! Imorrn ska Johanna ha barnkalas (begränsat till 3 barn och ett spädbarn, plus föräldrar) och sen är det verkligen vardag igen!
    Jag pluggar, har nu 4 terminer kvar tills jag kan kalla mig lärare, och sambon jobbar så barnen är hos dagmamma. Det går hur bra som helt, Ludvig tjuter av glädje varje gång vi kör upp på dagmammans gård

    Hoppas att alla inte lämnat detta forum och att vi kan få lite aktivitet nu efter helgerna! Eller?
    Johanna 06
    Ludvig 08
  2. 1
    Ett trevligt 2010!! Hoppas jag att alla får!

    Hur är det med er? Hur är det med småttingarna? Jobbar ni, eller är ni hemma?

    Med oss är det väl skapligt, lite slitna efter treårsfirande, jul och nyår! Imorrn ska Johanna ha barnkalas (begränsat till 3 barn och ett spädbarn, plus föräldrar) och sen är det verkligen vardag igen!
    Jag pluggar, har nu 4 terminer kvar tills jag kan kalla mig lärare, och sambon jobbar så barnen är hos dagmamma. Det går hur bra som helt, Ludvig tjuter av glädje varje gång vi kör upp på dagmammans gård

    Hoppas att alla inte lämnat detta forum och att vi kan få lite aktivitet nu efter helgerna! Eller?
  3. mandelblomma
    #2
    hej lite stilla på forumet ett tag nu...tittar in i bland, men "ser" ingen.

    Här jobbar vi båda två nu, killarna är 16 månader och fulla med bus.
    Vi saxar våra jobb och jag jobbar hemma i bland och med lite barnvaktshjälp fungerar det ok så..planerar på att de ska börja dagis i augusti i år.
    De har haft en del infektioner i höst, två omgångar öroninflammationer var och varsin halsfluss plus svininfluensan...lite slitna är vi allt av det.
    Hur "illa" det skulle vara om de gick på dagis törs jag knappt tänka på!