Ett trevligt 2010!!
_0809 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Ett trevligt 2010!!

    Hoppas jag att alla får!

    Hur är det med er? Hur är det med småttingarna? Jobbar ni, eller är ni hemma?

    Med oss är det väl skapligt, lite slitna efter treårsfirande, jul och nyår! Imorrn ska Johanna ha barnkalas (begränsat till 3 barn och ett spädbarn, plus föräldrar) och sen är det verkligen vardag igen!
    Jag pluggar, har nu 4 terminer kvar tills jag kan kalla mig lärare, och sambon jobbar så barnen är hos dagmamma. Det går hur bra som helt, Ludvig tjuter av glädje varje gång vi kör upp på dagmammans gård

    Hoppas att alla inte lämnat detta forum och att vi kan få lite aktivitet nu efter helgerna! Eller?
    Johanna 06
    Ludvig 08
  2. 1
    Ett trevligt 2010!! Hoppas jag att alla får!

    Hur är det med er? Hur är det med småttingarna? Jobbar ni, eller är ni hemma?

    Med oss är det väl skapligt, lite slitna efter treårsfirande, jul och nyår! Imorrn ska Johanna ha barnkalas (begränsat till 3 barn och ett spädbarn, plus föräldrar) och sen är det verkligen vardag igen!
    Jag pluggar, har nu 4 terminer kvar tills jag kan kalla mig lärare, och sambon jobbar så barnen är hos dagmamma. Det går hur bra som helt, Ludvig tjuter av glädje varje gång vi kör upp på dagmammans gård

    Hoppas att alla inte lämnat detta forum och att vi kan få lite aktivitet nu efter helgerna! Eller?
  3. mandelblomma
    #2
    hej lite stilla på forumet ett tag nu...tittar in i bland, men "ser" ingen.

    Här jobbar vi båda två nu, killarna är 16 månader och fulla med bus.
    Vi saxar våra jobb och jag jobbar hemma i bland och med lite barnvaktshjälp fungerar det ok så..planerar på att de ska börja dagis i augusti i år.
    De har haft en del infektioner i höst, två omgångar öroninflammationer var och varsin halsfluss plus svininfluensan...lite slitna är vi allt av det.
    Hur "illa" det skulle vara om de gick på dagis törs jag knappt tänka på!

    Annars är det full fart, de går, springer, petar, pillar och busar och det bästa det vet är att retas...de hittar verkligen på galna upptåg och pratar med varandra hela tiden. Ingen människa förstår vad de säger, men de verkar förstå varandra!
  4. 2
    hej lite stilla på forumet ett tag nu...tittar in i bland, men "ser" ingen.

    Här jobbar vi båda två nu, killarna är 16 månader och fulla med bus.
    Vi saxar våra jobb och jag jobbar hemma i bland och med lite barnvaktshjälp fungerar det ok så..planerar på att de ska börja dagis i augusti i år.
    De har haft en del infektioner i höst, två omgångar öroninflammationer var och varsin halsfluss plus svininfluensan...lite slitna är vi allt av det.
    Hur "illa" det skulle vara om de gick på dagis törs jag knappt tänka på!

    Annars är det full fart, de går, springer, petar, pillar och busar och det bästa det vet är att retas...de hittar verkligen på galna upptåg och pratar med varandra hela tiden. Ingen människa förstår vad de säger, men de verkar förstå varandra!
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Nej, fick ni svininfluensan! Blev dom mycket sjuka?

    Här har vi faktiskt varit väldigt beskonade från sjukdomar, trots två dagmamme-barn.
  6. 3
    Nej, fick ni svininfluensan! Blev dom mycket sjuka?

    Här har vi faktiskt varit väldigt beskonade från sjukdomar, trots två dagmamme-barn.
  7. mandelblomma
    #4
    inte verifierad men infektionsläkaren var så säker på att det var det att han tyckte vi kunde hoppa över vaccinet ändå...de blev sjuka men inte så farligt ändå Hög feber, hosta och diarée.
  8. 4
    inte verifierad men infektionsläkaren var så säker på att det var det att han tyckte vi kunde hoppa över vaccinet ändå...de blev sjuka men inte så farligt ändå Hög feber, hosta och diarée.

Liknande trådar

  1. Val 2010
    By Fredde_ in forum Politik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-02-09, 14:00
  2. 2010
    By Pärlan67 in forum Singelmingel
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-12-28, 01:15
  3. År 2010
    By *Koala* in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-05-19, 08:48
  4. Ankomst 2010/02 här!! 2010 !!
    By Zasa in forum _0907 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-07-01, 10:33
  5. 2010?!
    By anonymt namn in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-09, 17:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar