hooo hooo
_0710 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2006
    #1

    hooo hooo

    Hej alla!

    Här var ju väldigt lugnt i tråden just nu! Ingen som har något roligt att förtälja? Hur är det med alla 2-åringar och med era själva??

    Idag städar vi ut julen här hemma!
    *Mamma till 3 födda -07, -10 & -13. Väntar nr. 4 i okt -15*
  2. 1
    hooo hooo Hej alla!

    Här var ju väldigt lugnt i tråden just nu! Ingen som har något roligt att förtälja? Hur är det med alla 2-åringar och med era själva??

    Idag städar vi ut julen här hemma!
  3. Medlem sedan
    Apr 2005
    #2
    hoohoo imorgon börjar vi skola in killarna på dagis Jag är lite nervös, H är förväntansfull och L skiter i vilket tror jag Hur mår du och magen?
  4. 2
    hoohoo imorgon börjar vi skola in killarna på dagis Jag är lite nervös, H är förväntansfull och L skiter i vilket tror jag Hur mår du och magen?
  5. Medlem sedan
    Aug 2000
    #3
    Hej! Det är mest humör som är aktuellt med vår lilla 2-åring just nu. Hon är väldigt ofta arg eller "krånglar" med allt möjligt...
    Tråkigast är att hon har fått för sig att bitas. Bara storasyster (7år), men det är inte kul ändå.

    Många ord bubblar mest hela tiden. Hon har väldigt mycket att berätta, tex om jultomten, den pratade hon om oavbrutet i en hel timme efter hans besök på julafton

    Kollar din blogg ibland, så jag ser hur du har det!
    Kram
  6. 3
    Hej! Det är mest humör som är aktuellt med vår lilla 2-åring just nu. Hon är väldigt ofta arg eller "krånglar" med allt möjligt...
    Tråkigast är att hon har fått för sig att bitas. Bara storasyster (7år), men det är inte kul ändå.

    Många ord bubblar mest hela tiden. Hon har väldigt mycket att berätta, tex om jultomten, den pratade hon om oavbrutet i en hel timme efter hans besök på julafton

    Kollar din blogg ibland, så jag ser hur du har det!
    Kram
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4
    Ja här åkte de sista julprylarna ner idag annars är allt ganska bra!
  8. 4
    Ja här åkte de sista julprylarna ner idag annars är allt ganska bra!
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Här är det bra med oss. William har äntligen börjat prata lite mer och det kommer nya ord hela tiden. Själv har jag förhoppningsvis bara 3 veckor kvar innan bebisen tittar ut.
  10. 5
    Här är det bra med oss. William har äntligen börjat prata lite mer och det kommer nya ord hela tiden. Själv har jag förhoppningsvis bara 3 veckor kvar innan bebisen tittar ut.
  11. Medlem sedan
    Jan 2008
    #6
    är helt okej med oss. fick glädjande besked idag att få ha Noah mer på dagis efter mycket strul av kommunen då min man är arbetslös. Noah började på dagis första dagen efter lovet idag, men vart lite ledsen när vi lämnade o hämtade honom...

    Jag själv går in i v. 26 idag, helt sanslöst vad tiden går fort. dock så vill inte fogarna samabeta så jag går o hankar mig fram med kryckor nu. tur att det "bara" är 3½ månad kvar.

    ja annars händer inte så mycket. skrutten blev sjuk med hög feber här o blev frisk efter 4 dagar, puh, det var en jobbig start på året.
  12. 6
    är helt okej med oss. fick glädjande besked idag att få ha Noah mer på dagis efter mycket strul av kommunen då min man är arbetslös. Noah började på dagis första dagen efter lovet idag, men vart lite ledsen när vi lämnade o hämtade honom...

    Jag själv går in i v. 26 idag, helt sanslöst vad tiden går fort. dock så vill inte fogarna samabeta så jag går o hankar mig fram med kryckor nu. tur att det "bara" är 3½ månad kvar.

    ja annars händer inte så mycket. skrutten blev sjuk med hög feber här o blev frisk efter 4 dagar, puh, det var en jobbig start på året.

Liknande trådar

  1. HOOO hooo!
    By Katta1 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-10-08, 14:39
  2. Ho-hooo???
    By Åkervindan in forum Singelmingel
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-10-23, 19:57
  3. WOOOO-HOOO!!!!
    By bunozi in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-15, 19:30
  4. Wi hooo!!
    By -LillaMy- in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-12, 10:21
  5. Hooo hoooo!!!
    By -Lena- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-05, 16:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar