Mina 15 min of fame!
_0510 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 1999
    #1

    Mina 15 min of fame!

    Börjar ikväll, på tv4, kl 20.00.
    Familjen Annorlunda
    http://www.tv4.se/1.824903/2009/01/2...jen_annorlunda

    Jag vet ärligt talat inte vad jag tycker just nu
    Det var jättekul att spela in, men fan vet om det blir lika kul att se......
    Nåväl, det som inte dödar härdar
    Om ni tittar måste ni bara säga snälla saker om oss
    Carola med Jordan 090902, Lovelia 0709, Trixie 05,Novalie 03,Robert&Corrinda 00, Patricia 95, Janelle 94
    Ännu en bebis väntas komma i sommar BF 15 juli 11

    Bloggar här:
    http://blogg.mama.nu/familjenannorlunda/
  2. 1
    Mina 15 min of fame! Börjar ikväll, på tv4, kl 20.00.
    Familjen Annorlunda
    http://www.tv4.se/1.824903/2009/01/2...jen_annorlunda

    Jag vet ärligt talat inte vad jag tycker just nu
    Det var jättekul att spela in, men fan vet om det blir lika kul att se......
    Nåväl, det som inte dödar härdar
    Om ni tittar måste ni bara säga snälla saker om oss
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    Spännande

    Hej!

    Trots att jag inte är så aktiv här så har jag lite koll på er och det ska bli spännande att se er på TV ikväll. Vi sågs en gång med våra 05r och sen var vi på BB samtidigt med 07rna. Och jag har fullt upp med bara dessa två....

    Theresia
  4. 2
    Spännande Hej!

    Trots att jag inte är så aktiv här så har jag lite koll på er och det ska bli spännande att se er på TV ikväll. Vi sågs en gång med våra 05r och sen var vi på BB samtidigt med 07rna. Och jag har fullt upp med bara dessa två....

    Theresia
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    Åh, jag hoppas verkligen att jag kan titta. Det börjar ju 20.00 och då brukar vi ha fullt upp med att få barnen i säng. Inspelningsbar hårddisk har vi inte heller - och sen vi flyttade och inte har kabeltv längre får vi inte inspelningsfunktionen på dvd:n att fungera. *morrar surt*

    Oavsett allt detta, tror jag att det blir ett spännande program. Och några minuter mot slutet borde jag ju kunna titta i alla fall.
  6. 3
    Åh, jag hoppas verkligen att jag kan titta. Det börjar ju 20.00 och då brukar vi ha fullt upp med att få barnen i säng. Inspelningsbar hårddisk har vi inte heller - och sen vi flyttade och inte har kabeltv längre får vi inte inspelningsfunktionen på dvd:n att fungera. *morrar surt*

    Oavsett allt detta, tror jag att det blir ett spännande program. Och några minuter mot slutet borde jag ju kunna titta i alla fall.
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4

    Förra omgången

    fanns den på TV4 play. Antar att det är så denna gång med. Håller med om att det är mitt i nattningstid. Jag tänker spela in.
  8. 4
    Förra omgången fanns den på TV4 play. Antar att det är så denna gång med. Håller med om att det är mitt i nattningstid. Jag tänker spela in.
  9. Medlem sedan
    Jul 2002
    #5
    Såg er .
    Vilken fin familj ni är!
  10. 5
    Såg er .
    Vilken fin familj ni är!
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    Jag såg programmet, men inte visste jag då att det var du. Vad kul! Härliga barn och fin familj!
  12. 6
    Jag såg programmet, men inte visste jag då att det var du. Vad kul! Härliga barn och fin familj!
  13. Medlem sedan
    Oct 2006
    #7
    Jag tittade!! Tyckte väl jag kände igen namnet nånstans ifrån...

    Jag har bara snälla saker att säga, tycker ni verkar vara en helt fantastisk familj! Jag blev jättesugen på fler barn, det såg så mysigt och lätt ut )
  14. 7
    Jag tittade!! Tyckte väl jag kände igen namnet nånstans ifrån...

    Jag har bara snälla saker att säga, tycker ni verkar vara en helt fantastisk familj! Jag blev jättesugen på fler barn, det såg så mysigt och lätt ut )
  15. Medlem sedan
    Jul 2005
    #8
    Grattis till nr 8!!!
    Jag har tittat och förundrat mig hur någon människa orkar med så många barn
  16. 8
    Grattis till nr 8!!!
    Jag har tittat och förundrat mig hur någon människa orkar med så många barn

Liknande trådar

  1. FAME 2009?
    By Charlotte A in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-15, 20:43
  2. filmen Fame
    By Charlotte A in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-10-09, 13:23
  3. Fame
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-10-21, 20:01
  4. På tal om gay - i Fame igår
    By Jika in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2007-07-25, 18:13
  5. my "2 seconds of fame"
    By Malin m Nellie in forum _0605 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-11, 10:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar