En vecka till värmen
_0502 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    En vecka till värmen

    Nu är det bara 1v kvar tills vi åker 14 dagar till Thailand ååååh vad jag längtar! Ska bli så mysigt att bara slappna av med min familj och förhoppningsvis hinna landa i det faktum att vi ska bli 3 barns föräldrar

    Kramar
  2. 1
    En vecka till värmen Nu är det bara 1v kvar tills vi åker 14 dagar till Thailand ååååh vad jag längtar! Ska bli så mysigt att bara slappna av med min familj och förhoppningsvis hinna landa i det faktum att vi ska bli 3 barns föräldrar

    Kramar
  3. Medlem sedan
    Oct 1999
    #2
    Skönt. Vart ska ni? Vi var ju där 4 v i februari förra året - tiden går så himla fort!!! Snart sitter ni där alla 5
  4. 2
    Skönt. Vart ska ni? Vi var ju där 4 v i februari förra året - tiden går så himla fort!!! Snart sitter ni där alla 5
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3
    Hej vännen, hur har du det? Vi var där för 2 år sedan då var vi i Phuket denna gång blir det Khao Lak ska bli nice

    Kram
  6. 3
    Hej vännen, hur har du det? Vi var där för 2 år sedan då var vi i Phuket denna gång blir det Khao Lak ska bli nice

    Kram
  7. Medlem sedan
    Oct 1999
    #4
    Hej hej! Jo det är bra. Full fart kan man säga, med tre hästtokiga tjejer. Vi är numera ägare till 1,5 söta ponnies som kräver sin motion och skötsel. Sen så jobbar jag ju också, på det stora barnsjukhuset nära dig
  8. 4
    Hej hej! Jo det är bra. Full fart kan man säga, med tre hästtokiga tjejer. Vi är numera ägare till 1,5 söta ponnies som kräver sin motion och skötsel. Sen så jobbar jag ju också, på det stora barnsjukhuset nära dig
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5
    Åh gör du det? Då kanske vi ses där? Jag verkar ha stämpelkort där med min son Kramar
  10. 5
    Åh gör du det? Då kanske vi ses där? Jag verkar ha stämpelkort där med min son Kramar
  11. Medlem sedan
    Oct 1999
    #6
    Nä, jag hoppas vi inte ses - dvs ni får vara friska. Så det så!
  12. 6
    Nä, jag hoppas vi inte ses - dvs ni får vara friska. Så det så!
  13. Medlem sedan
    Oct 2003
    #7
    Ha det så skönt. Är lite avis på dig. Vill också till värmen.
    3 barn är jätte mysigt, välkommen i 3 barns klubben.
  14. 7
    Ha det så skönt. Är lite avis på dig. Vill också till värmen.
    3 barn är jätte mysigt, välkommen i 3 barns klubben.
  15. Medlem sedan
    May 2004
    #8
    Tack snälla du, jag har fortfarande inte fattat att jag ska få tillhöra er skala.... 3 barns klubben
  16. 8
    Tack snälla du, jag har fortfarande inte fattat att jag ska få tillhöra er skala.... 3 barns klubben

Liknande trådar

  1. Flytta till värmen?
    By Omaster in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-17, 17:48
  2. En vecka till värmen
    By Geo75 in forum _1006 Junibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-01-17, 09:02
  3. En vecka till värmen
    By Geo75 in forum _1007 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-01-15, 10:24
  4. Vad äts till middag i värmen?
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 45
    Senaste inlägg: 2009-07-04, 18:41
  5. resa till värmen
    By kanl in forum Bebiskläder
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-17, 09:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar