Mina byxor har blivit för stora
Ordet är fritt
  1. ÅJ67 m 3 kidz
    #1

    Mina byxor har blivit för stora

    och det är ju ett angenämt bekymmer men en sak som jag inte förstår är varför de blir för långa i grenen? Jag kan förstå för stora i midjan men vad är det som krymper på kroppen när grenen plötsligt hänger nere vid knäna, är det rumpan som försvinner eller?
  2. 1
    Mina byxor har blivit för stora och det är ju ett angenämt bekymmer men en sak som jag inte förstår är varför de blir för långa i grenen? Jag kan förstå för stora i midjan men vad är det som krymper på kroppen när grenen plötsligt hänger nere vid knäna, är det rumpan som försvinner eller?
  3. Medlem sedan
    Jan 1999
    #2
    det måste det ju vara
  4. 2
    det måste det ju vara
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    Både rumpa och mage krymper ju och då faller ju tyget neråt :-)
  6. 3
    Både rumpa och mage krymper ju och då faller ju tyget neråt :-)
  7. Medlem sedan
    Aug 1999
    #4
    jaa du. Om de är förstora i midjan så hänger de väl lite framtill med och grenen då med det. Sen har kanske rumpan också dragit sitt strå till stacken .... eller tagit bort det rättare sagt. Äsch, jag vet inte .
  8. 4
    jaa du. Om de är förstora i midjan så hänger de väl lite framtill med och grenen då med det. Sen har kanske rumpan också dragit sitt strå till stacken .... eller tagit bort det rättare sagt. Äsch, jag vet inte .
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    Härligt (för jag vill minnas att det är ett medvetet val)! Tror förklaringen är att både bak och mage minskar och då blir ju följdaktigen tygåtgången mindre även i den ledden..
  10. 5
    Härligt (för jag vill minnas att det är ett medvetet val)! Tror förklaringen är att både bak och mage minskar och då blir ju följdaktigen tygåtgången mindre även i den ledden..

Liknande trådar

  1. Köpte för stora byxor...
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-03-01, 22:22
  2. Fler för stora byxor OCH...
    By Moonbeam in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-01-30, 08:49
  3. byxor för stora magar?
    By celia m två in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-17, 10:37
  4. Underbart med stora byxor! :)
    By Malin med V o V in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-08-01, 13:52
  5. För stora byxor..
    By Camilla m Henrik o Philip in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-26, 21:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar