Long time no see!
_0210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    Long time no see!

    Hejsan alla gamla sektisar. Har inte vart inne på väldigt länge här.
    Skälet är att jag haft fullt upp. Har jobbat, träffat en ny kärlek.
    Han Kommer från Halmstad och har 4 barn sen innan, varav ett av dem är änglabarn precis som Freja.
    De 3 andra är trillingar på 5 år så vi har fullt upp då vi har dem. Men det är bara kul.
    Vi ska försöka få syskon till våra barn så får se om vi lyckas med det. Vilket jag hoppas på.
  2. 1
    Long time no see! Hejsan alla gamla sektisar. Har inte vart inne på väldigt länge här.
    Skälet är att jag haft fullt upp. Har jobbat, träffat en ny kärlek.
    Han Kommer från Halmstad och har 4 barn sen innan, varav ett av dem är änglabarn precis som Freja.
    De 3 andra är trillingar på 5 år så vi har fullt upp då vi har dem. Men det är bara kul.
    Vi ska försöka få syskon till våra barn så får se om vi lyckas med det. Vilket jag hoppas på.
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2
    Men HEJ!
    Åh, vad roligt med ny kärlek och lite bebisverkstad i framtiden!

    Stort och varmt lycka till!
  4. 2
    Men HEJ!
    Åh, vad roligt med ny kärlek och lite bebisverkstad i framtiden!

    Stort och varmt lycka till!
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Men heeeeej!!!! Vad glad jag blir av att se dig igen och att höra att livets sol skiner åt ditt håll! Jag håller tummar och tår för era framtidsplaner..och att de tre 5-åringar tills dess håller er väl underhållna. *bamsekram*
  6. 3
    Men heeeeej!!!! Vad glad jag blir av att se dig igen och att höra att livets sol skiner åt ditt håll! Jag håller tummar och tår för era framtidsplaner..och att de tre 5-åringar tills dess håller er väl underhållna. *bamsekram*
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4

    Inte illa..

    vad du hunnit med sedan sist. Då finns du här i närheten (till och från iallafall). Lycka till med nya kärleken, bonusbarnen och ev. tillskott i framtiden.

    Stor kram!
    Britta&Olivia
  8. 4
    Inte illa.. vad du hunnit med sedan sist. Då finns du här i närheten (till och från iallafall). Lycka till med nya kärleken, bonusbarnen och ev. tillskott i framtiden.

    Stor kram!
  9. Medlem sedan
    Feb 2002
    #5
    Det är inte många som är här nu för tiden faktiskt. Men titt som tätt tittar man in.

    Å då är det trevligt att få höra från dig t ex!

    Vad härligt att höra att du har träffat en ny kärlek.

    Jag önskar er all lycka till! Kram!
  10. 5
    Det är inte många som är här nu för tiden faktiskt. Men titt som tätt tittar man in.

    Å då är det trevligt att få höra från dig t ex!

    Vad härligt att höra att du har träffat en ny kärlek.

    Jag önskar er all lycka till! Kram!
  11. Medlem sedan
    Mar 2002
    #6
    Vad roligt med en uppdatering från dig Helena! Femåriga trillingar låter som händerna fulla *s* vad härligt med ny kärlek och bonusbarn! Håller så klart alla tummar jag har för att ni ska lyckas med syskon snart! *kram*
  12. 6
    Vad roligt med en uppdatering från dig Helena! Femåriga trillingar låter som händerna fulla *s* vad härligt med ny kärlek och bonusbarn! Håller så klart alla tummar jag har för att ni ska lyckas med syskon snart! *kram*
  13. Medlem sedan
    Dec 2000
    #7
    Låter som ett positivt inlägg, härligt Fullt upp måste det vara med tre st femåringar Hoppas att det kan bli syskon också
  14. 7
    Låter som ett positivt inlägg, härligt Fullt upp måste det vara med tre st femåringar Hoppas att det kan bli syskon också
  15. Medlem sedan
    Nov 1998
    #8

    Vad roligt

    att du träffat en ny kärlek och vad roligt att han har barn sedan innan! Håller alla mina tummar jag kan för att ni får ett syskon så småningom! Kram
    Elin med E,H&A
  16. 8
    Vad roligt att du träffat en ny kärlek och vad roligt att han har barn sedan innan! Håller alla mina tummar jag kan för att ni får ett syskon så småningom! Kram

Liknande trådar

  1. Long time no see!
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-06-29, 20:52
  2. Long time no see...
    By Apollonia in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-28, 15:16
  3. Long time no seen...
    By Anumer in forum Känsliga snack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-26, 09:19
  4. long time
    By MoaMatti in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-21, 19:19
  5. Long time, no see
    By minskamera in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-05, 21:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar