Nu tänker jag skriva som mig själv :-(
_0210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Nu tänker jag skriva som mig själv :-(

    Det var ju jag som skrev som anonym förut att vi väntade vår lilla 5:a.

    Men vår lilla 5:a vände tyvärr om

    Jag skulle ha varit i v15+0 idag, men ett UL på kvinnokliniken idag visade att vår bebis hjärta redan slutat slå i v8...så i morgon blir det skrapning (som jag tycker låter jätte läskig)

    Tänkte att jag skriver som mig själv för nu spelar det ju ingen roll. Fan vad det känns tungt just nu
    Krama om dina barn lite extra idag, dem är en gåva!
  2. 1
    Nu tänker jag skriva som mig själv :-( Det var ju jag som skrev som anonym förut att vi väntade vår lilla 5:a.

    Men vår lilla 5:a vände tyvärr om

    Jag skulle ha varit i v15+0 idag, men ett UL på kvinnokliniken idag visade att vår bebis hjärta redan slutat slå i v8...så i morgon blir det skrapning (som jag tycker låter jätte läskig)

    Tänkte att jag skriver som mig själv för nu spelar det ju ingen roll. Fan vad det känns tungt just nu
  3. Medlem sedan
    Feb 2002
    #2
    Åh, neeej... *fäller en tår* Vad tråkigt att höra att den lilla inte kunde stanna kvar hos er....
    Jag vet inte alls hur en skrapning går till, men jag hoppas att det inte blir så läskigt som du tror.
    Många varma kramar till dig Louisa!
  4. 2
    Åh, neeej... *fäller en tår* Vad tråkigt att höra att den lilla inte kunde stanna kvar hos er....
    Jag vet inte alls hur en skrapning går till, men jag hoppas att det inte blir så läskigt som du tror.
    Många varma kramar till dig Louisa!
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    Nej men nääää. :-( Åh så tråkigt vännen... skickar stora tröstkramar och tumhållning inför skrapningen... det går nog bra ska du se.
  6. 3
    Nej men nääää. :-( Åh så tråkigt vännen... skickar stora tröstkramar och tumhållning inför skrapningen... det går nog bra ska du se.
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Det gick bra idag och jag träffade verkligen helt fantastisk vårdpersonal. Nu är jag bara jätte trött.

    Tack för tröstkramarna, dem värmer!

    *kramisar*
  8. 4
    Det gick bra idag och jag träffade verkligen helt fantastisk vårdpersonal. Nu är jag bara jätte trött.

    Tack för tröstkramarna, dem värmer!

    *kramisar*
  9. Medlem sedan
    Mar 2002
    #5

    Vad ledsen man blir...

    förstod ju att det var du och hoppades så att allt skulle gå väl. Ta nu hand om dig och din lilla (och såsmåningom också stora) familj.

    Stor kram!!!!
    Britta&Olivia
  10. 5
    Vad ledsen man blir... förstod ju att det var du och hoppades så att allt skulle gå väl. Ta nu hand om dig och din lilla (och såsmåningom också stora) familj.

    Stor kram!!!!
  11. Medlem sedan
    Dec 2000
    #6
    Så trist Jag som äntligen nu i veckan kom på vem det var...

    *kramar*
  12. 6
    Så trist Jag som äntligen nu i veckan kom på vem det var...

    *kramar*
  13. Medlem sedan
    Nov 1998
    #7

    Vad tråkigt

    att det inte gick hela vägen! Kram till dig och sambon, hrm eller mannen för ni har väl gift er eller hur var det nu?
    Elin med E,H&A
  14. 7
    Vad tråkigt att det inte gick hela vägen! Kram till dig och sambon, hrm eller mannen för ni har väl gift er eller hur var det nu?

Liknande trådar

  1. Det här med att skriva om sig själv
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-07-05, 16:41
  2. Tänker inte skriva matdag, men
    By Moonbeam in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-01, 21:04
  3. Ni tänker väl skriva här???
    By Emilise in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-11-29, 18:54
  4. Nu tänker jag börja skriva här..:)
    By Jess74 in forum Sex & erotik
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-06-22, 15:34
  5. Nu tänker jag skriva av mig igen,
    By Becka + 3 barn in forum _0307 Julibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-01-20, 08:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar