jag skickade ett mail till min chef
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    jag skickade ett mail till min chef

    och tiggde och bad att de skulle let i alla vrår efter nått jag kan jobba med, jag kommer få panik här hemma i min ensamhet...
    Hjärtat har sina skäl som förnuftet aldrig kan fatta. Risp rasp och ingenting var sig längre likt.

    Jag är bäst, ingen protest! :-)

    Har en blogg.

    www.tisdags.blogg.se





  2. 1
    jag skickade ett mail till min chef och tiggde och bad att de skulle let i alla vrår efter nått jag kan jobba med, jag kommer få panik här hemma i min ensamhet...
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    Men snälla du, gå ut vet ja! Åk på upptäcksfärd i din egen stad. Museerna??! Sätt dig på stadsbiblioteket och gluffsa böcker tills du ser "herr gurka"... ta en fika på stan när du är färdig med läsandet.

    Pyssla hemmavid, det finns mängder med pyssel att hitt´på...

    Ta tag i alla de där "borde göras"-grejjorna som man aldrig orkar börja med.

    Gå på loppis, även såna där som du inte åker till så ofta.

    behöver du fler förslag?!

    =)
    R
  4. 2
    Men snälla du, gå ut vet ja! Åk på upptäcksfärd i din egen stad. Museerna??! Sätt dig på stadsbiblioteket och gluffsa böcker tills du ser "herr gurka"... ta en fika på stan när du är färdig med läsandet.

    Pyssla hemmavid, det finns mängder med pyssel att hitt´på...

    Ta tag i alla de där "borde göras"-grejjorna som man aldrig orkar börja med.

    Gå på loppis, även såna där som du inte åker till så ofta.

    behöver du fler förslag?!

    =)
    R
  5. Medlem sedan
    Nov 2009
    #3
    Hur gör du om du har semester? Jobbar du då också om din sambo inte är hemma? Och på helger - jobbar du om du råkar vara ensam?
  6. 3
    Hur gör du om du har semester? Jobbar du då också om din sambo inte är hemma? Och på helger - jobbar du om du råkar vara ensam?
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Men jag är ju sjuk jag är ju matt:-) men ja ja ja jag ska ta dig på orden.. ska nog lägga upp auktioner på Tradera faktiskt...
  8. 4
    Men jag är ju sjuk jag är ju matt:-) men ja ja ja jag ska ta dig på orden.. ska nog lägga upp auktioner på Tradera faktiskt...
  9. Medlem sedan
    Sep 2006
    #5
    där ser du! =) det finns alltid saker att hitta på... var nu snäll och lägg inte upp grejjer jag skulle råka åka dit på att vilja köpa jag har inte riktigt råd med det
  10. 5
    där ser du! =) det finns alltid saker att hitta på... var nu snäll och lägg inte upp grejjer jag skulle råka åka dit på att vilja köpa jag har inte riktigt råd med det
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Men då får jag ju prata... Jag får nästan panik av att inte få prata...
  12. 6
    Men då får jag ju prata... Jag får nästan panik av att inte få prata...
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    Tror inte du vill ha sakerna:-) Eller behöver du en tyllkjol?
  14. 7
    Tror inte du vill ha sakerna:-) Eller behöver du en tyllkjol?
  15. Medlem sedan
    Nov 2009
    #8
    Får du? Med vem?
    Och du ska ju lik förbannat inte prata, säger du? Så vad hjälper jobb då?
  16. 8
    Får du? Med vem?
    Och du ska ju lik förbannat inte prata, säger du? Så vad hjälper jobb då?
  17. Medlem sedan
    Aug 2006
    #9
    Om jag har semester eller är ledig en helg så kan jag träffa folk, prata, sjunga... På jobbet skulle jag träffa folk skriva små lappar åt dem se folk... Och det skulle kännas bättre då jag inte vill vara sjukskriven...
  18. 9
    Om jag har semester eller är ledig en helg så kan jag träffa folk, prata, sjunga... På jobbet skulle jag träffa folk skriva små lappar åt dem se folk... Och det skulle kännas bättre då jag inte vill vara sjukskriven...
  19. Medlem sedan
    Sep 2006
    #10
    Jag har faktiskt budat en rosa tyllunderkjol till min syster, hon gillar Rock-a-billy-stuket på kläder och blev väldigt glad över att HON slapp sitta uppe halva natten för att vinna budet.

    sonen äger en cericerosa klänning med tyllkjol och knytband i ryggen... oerhört fin är den.. tack och lov har han också vuxit ur den, fast jag fick en film inspelad på honom när han dansar runt runt i sin fina klänning nu väntar/längtar jag tills han ska bli 15
  20. 10
    Jag har faktiskt budat en rosa tyllunderkjol till min syster, hon gillar Rock-a-billy-stuket på kläder och blev väldigt glad över att HON slapp sitta uppe halva natten för att vinna budet.

    sonen äger en cericerosa klänning med tyllkjol och knytband i ryggen... oerhört fin är den.. tack och lov har han också vuxit ur den, fast jag fick en film inspelad på honom när han dansar runt runt i sin fina klänning nu väntar/längtar jag tills han ska bli 15
  21. Medlem sedan
    Nov 2009
    #11
    Ok, men var inte det då?
  22. 11
    Ok, men var inte det då?
  23. Medlem sedan
    Aug 2006
    #12
    Problemet är att jag kan inte utföra mina arbetsuppgifter...
  24. 12
    Problemet är att jag kan inte utföra mina arbetsuppgifter...
  25. Medlem sedan
    Nov 2009
    #13
    Nej, men om du nu tror att de kan hitta andra uppgifter åt dig (som du bad dem om) så kan du ju lika gärna jobba då?
  26. 13
    Nej, men om du nu tror att de kan hitta andra uppgifter åt dig (som du bad dem om) så kan du ju lika gärna jobba då?
  27. Medlem sedan
    Aug 2006
    #14
    Ja då kan jag jobba om jag får andra arbetsuppgifter..
  28. 14
    Ja då kan jag jobba om jag får andra arbetsuppgifter..

Liknande trådar

  1. Skickade just ett mail
    By Mactilda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-10-28, 13:32
  2. Idag skickade jag ett mail till
    By Ullafia in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-22, 08:14
  3. Skickade ett mail till arla
    By L m M+bf oktober in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 13:28
  4. Skickade mail
    By Camilla m Henrik o Philip in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-19, 12:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar