Men kan ni FATTA???
_0502 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2000
    #1

    Men kan ni FATTA???

    Att det är 5 år sen vi satt här och väntade med våra magar? Och att jag just nu hade bara 30 minuter kvar innan jag fick träffa min underbare lille Samuel. Som jag var SÅ säker på var en flicka!

    Imorse sjöng vi för Samuel och han fick två av sina paket. Det ena sa han att han kunde spara till imorgon!
    Han är lite speciell min son!
  2. 1
    Men kan ni FATTA??? Att det är 5 år sen vi satt här och väntade med våra magar? Och att jag just nu hade bara 30 minuter kvar innan jag fick träffa min underbare lille Samuel. Som jag var SÅ säker på var en flicka!

    Imorse sjöng vi för Samuel och han fick två av sina paket. Det ena sa han att han kunde spara till imorgon!
    Han är lite speciell min son!
  3. Medlem sedan
    Jun 2004
    #2
    Grattis Samuel!

    Jag har svårt att förstå att jag om två veckor har en 5-åring och en 3-åring!!!! Vad de kommer kännas stora i maj när bebisen kommit!

    Kram
  4. 2
    Grattis Samuel!

    Jag har svårt att förstå att jag om två veckor har en 5-åring och en 3-åring!!!! Vad de kommer kännas stora i maj när bebisen kommit!

    Kram
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3
    Nej, det är faktiskt helt ofattbart. Grattis till Samuel en dag i efterskott! Häftigt att de fyller fem nu...
  6. 3
    Nej, det är faktiskt helt ofattbart. Grattis till Samuel en dag i efterskott! Häftigt att de fyller fem nu...
  7. Medlem sedan
    Oct 1999
    #4
    Våra stora var dryga 3 och 5 när W kom - och tänk - nu är vår yngsta snart 5. Ingen riktig småbarnsfamilj längre.
    Konstigt är det.
  8. 4
    Våra stora var dryga 3 och 5 när W kom - och tänk - nu är vår yngsta snart 5. Ingen riktig småbarnsfamilj längre.
    Konstigt är det.

Liknande trådar

  1. Fatta!!!
    By SessanP in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-02-25, 20:35
  2. Fatta....
    By SessanP in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-02-08, 21:10
  3. Men fatta!!!!
    By A_Cei in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-02-01, 21:50
  4. Kan ni fatta!
    By Dreitill in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-07, 13:44
  5. kan ni fatta
    By Erika.m.3gullungar in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-11, 07:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar