Har ni lust...
_0210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Har ni lust...

    ...att gå in på bloggen och hjälpa mig att välja bebisbild till tidningen?! ;-D

    www.mammahumla.blogg.se
    Humla med Siri -02, Folke -05 och Elma född 8/1-10
    Kom ihåg... livet är för kort för att vara dammfritt!
  2. 1
    Har ni lust... ...att gå in på bloggen och hjälpa mig att välja bebisbild till tidningen?! ;-D

    www.mammahumla.blogg.se
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Vilka härliga bilder! Jag tycker alla är fina, men till en tidningsannons så tror jag att den tredje bilden rakt upp ifrån skulle bli bäst, där syns alla jätte bra!
  4. 2
    Vilka härliga bilder! Jag tycker alla är fina, men till en tidningsannons så tror jag att den tredje bilden rakt upp ifrån skulle bli bäst, där syns alla jätte bra!
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Men, det fanns ju fler bilder! Haha...satt med lilleman i famnen så jag tittade inte längre ner. Ja...den tredje bilden rakt upp ifrån bland dem första bilderna....och bland dem sista som var större....den allra sista bilden, den är härlig!
  6. 3
    Men, det fanns ju fler bilder! Haha...satt med lilleman i famnen så jag tittade inte längre ner. Ja...den tredje bilden rakt upp ifrån bland dem första bilderna....och bland dem sista som var större....den allra sista bilden, den är härlig!
  7. Medlem sedan
    Dec 2000
    #4
    Härliga bilder Det är ju så det är, och du har ju tre små som ska samordnas nu

    Jag brukar köra med att fota så mycket jag bara kan från samma vinkel, och så sätta ihop en glad Josefin från ett kort med en glad Jonatan på ett annat
  8. 4
    Härliga bilder Det är ju så det är, och du har ju tre små som ska samordnas nu

    Jag brukar köra med att fota så mycket jag bara kan från samma vinkel, och så sätta ihop en glad Josefin från ett kort med en glad Jonatan på ett annat

Liknande trådar

  1. Jag har sån lust
    By ejjvi in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-30, 20:20
  2. Sex lust!!!
    By annelie43 in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-11-28, 09:34
  3. Nån som har lust/ork
    By norpisen in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-01-05, 10:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar