Vad spännande!
_0512 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    Vad spännande!

    Jag har inte varit inne här på evigheter, och då har här hänt massor, och främst med en massa bebisnyheter:
    Lillkråkan och Amelie har blivit storasystrar och Bröderna Bus, William och August väntar ännu på sina syskon, STORT GRATTIS TILL ALLA!

    Samt ett stort grattis till våra 4-åringar, kan inte fatta att tiden rinner iväg såhär.

    Jag har äntligen gett efter för kompistrycket och gått med i facebook. Om det är någon av de gamla stammisarna på sidan som vill bli vän med mig där, kan ni ju skicka privatmeddelande åt mig via dethär forumet.

    Jag har bytt arbetsplats och stortrivs. Villan är konstant renoveringsplats känns det som. Barnen växer och verkar faktiskt bli lite mognare med åren

    Ha det bra, med mage eller utan!

    Juja och Albin
  2. 1
    Vad spännande! Jag har inte varit inne här på evigheter, och då har här hänt massor, och främst med en massa bebisnyheter:
    Lillkråkan och Amelie har blivit storasystrar och Bröderna Bus, William och August väntar ännu på sina syskon, STORT GRATTIS TILL ALLA!

    Samt ett stort grattis till våra 4-åringar, kan inte fatta att tiden rinner iväg såhär.

    Jag har äntligen gett efter för kompistrycket och gått med i facebook. Om det är någon av de gamla stammisarna på sidan som vill bli vän med mig där, kan ni ju skicka privatmeddelande åt mig via dethär forumet.

    Jag har bytt arbetsplats och stortrivs. Villan är konstant renoveringsplats känns det som. Barnen växer och verkar faktiskt bli lite mognare med åren

    Ha det bra, med mage eller utan!

    Juja och Albin
  3. Medlem sedan
    Feb 2005
    #2
    Ja, vad roligt!!! Men tråkigt att vårat gamla hak har blivit så tyst, det trodde man aldrig när det pratades här för fullt om allt mellan himmel o jord den där våren sommaren, o hösten 05 med vår långa väntan och allt som hände efter den stora dagen!!!
    hoppas allt är bra med dig och jag håller gärna kontakt med dig på fejjan... Jag heter Karolina Larsson vilket är ett av sveriges halvvanligaste namn o inte så anonymt o på min presentation syns jag o william på bild.. man måste dock va vän med mig för att komma in på sidan! friend requesta där så godkänner ja !
  4. 2
    Ja, vad roligt!!! Men tråkigt att vårat gamla hak har blivit så tyst, det trodde man aldrig när det pratades här för fullt om allt mellan himmel o jord den där våren sommaren, o hösten 05 med vår långa väntan och allt som hände efter den stora dagen!!!
    hoppas allt är bra med dig och jag håller gärna kontakt med dig på fejjan... Jag heter Karolina Larsson vilket är ett av sveriges halvvanligaste namn o inte så anonymt o på min presentation syns jag o william på bild.. man måste dock va vän med mig för att komma in på sidan! friend requesta där så godkänner ja !
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3
    Nu har jag redan fått två nya fb-kompisar, härligt. Men ni andra får gärna hänga på trenden, Kråkan bla.?

    Juja och Albin som just nu har intensiv skidträning
  6. 3
    Nu har jag redan fått två nya fb-kompisar, härligt. Men ni andra får gärna hänga på trenden, Kråkan bla.?

    Juja och Albin som just nu har intensiv skidträning
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4
    Hej, jag har messat dig privat.
    Vi syns på Fejan
  8. 4
    Hej, jag har messat dig privat.
    Vi syns på Fejan
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Jag har också ganska nyss skaffat fb och visst vore det kul med nygamla vänner även där.

    Bröderna bus blev storebröder den 8/2. Bilder finns i albumet.
  10. 5
    Jag har också ganska nyss skaffat fb och visst vore det kul med nygamla vänner även där.

    Bröderna bus blev storebröder den 8/2. Bilder finns i albumet.
  11. Medlem sedan
    Nov 2004
    #6
    Jag har skickat dig ett mess på fb!

    Kram.
  12. 6
    Jag har skickat dig ett mess på fb!

    Kram.
  13. Medlem sedan
    Nov 2004
    #7
    Ooh, stora grattisar till den lille!

    Jag skickar dig ett privat meddelande, så att du hittar mig på facebook!

    Juja
  14. 7
    Ooh, stora grattisar till den lille!

    Jag skickar dig ett privat meddelande, så att du hittar mig på facebook!

    Juja

Liknande trådar

  1. Åh spännande...
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-07, 05:52
  2. Spännande!!
    By katper in forum _0506 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-19, 22:38
  3. Åh vad spännande......
    By tottis in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-26, 16:53
  4. Spännande!
    By Lillblomma in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-02-21, 00:28
  5. Nu är det spännande
    By L-M med A o I in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-16, 19:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar