8-årig pojke..
Kropp & hälsa
  1. Medlem sedan
    Apr 2001
    #1

    8-årig pojke..

    Kanske inte rätt sida att ställa den här frågan här men vet inte var det blir rätt så jag försöker ändå.

    Har en son på 8 år som har lite problem att snoppen reser sig när han minst vill det, kan vara ute, på stan, i skolan, på dagen, kvällen....ja det händer när som. Han brukar säga "nu är han sådär konstig igen". Det händer fast han inte håller på och rör på den.

    Har frågat hans tvillingbror om han upplever samma sak men det gör han inte, säger han.

    Så vad kan han göra, finns det något att göra åt detta eller är det normalt i denna ålder?
  2. 1
    8-årig pojke.. Kanske inte rätt sida att ställa den här frågan här men vet inte var det blir rätt så jag försöker ändå.

    Har en son på 8 år som har lite problem att snoppen reser sig när han minst vill det, kan vara ute, på stan, i skolan, på dagen, kvällen....ja det händer när som. Han brukar säga "nu är han sådär konstig igen". Det händer fast han inte håller på och rör på den.

    Har frågat hans tvillingbror om han upplever samma sak men det gör han inte, säger han.

    Så vad kan han göra, finns det något att göra åt detta eller är det normalt i denna ålder?
  3. Medlem sedan
    May 2009
    #2
    Helt normalt, snoppar lever ibland sitt eget liv och säger "hej" några gånger per dag, det är inte så för alla men det är det för många. Godmorgon brukar de flesta snoppar säga
  4. 2
    Helt normalt, snoppar lever ibland sitt eget liv och säger "hej" några gånger per dag, det är inte så för alla men det är det för många. Godmorgon brukar de flesta snoppar säga
  5. Medlem sedan
    Apr 2001
    #3
    Tack för snabbt svar.
    Jo att dom säger godmorgon vet man ju och att dom säger hej när man leker med dom men trodde inte det hände bara så där ändå. Skönt att höra att det är normalt. Får berätta det för min son att det bara blir så och att det är OK.
  6. 3
    Tack för snabbt svar.
    Jo att dom säger godmorgon vet man ju och att dom säger hej när man leker med dom men trodde inte det hände bara så där ändå. Skönt att höra att det är normalt. Får berätta det för min son att det bara blir så och att det är OK.
  7. Medlem sedan
    May 2009
    #4
    imt
  8. 4
    imt

Liknande trådar

  1. Dans för 5 årig pojke..
    By sandra & co in forum Fritidsaktiviteter
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-13, 20:09
  2. 10-årig pojke
    By tyskan in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-11, 19:20
  3. 6 årig pojke
    By NillaN M99L03 in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-09, 16:01
  4. 9-årig pojke?
    By Mamma My in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-25, 21:48
  5. 3 årig pojke
    By Cia in forum Föräldraskap
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-16, 10:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar