Skor till kjol?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Apr 2001
    #1

    Skor till kjol?

    Jag behöver tips på vad jag kan ha för skor till kjol nu när det är gigantiska mängder snö. Mitt problem är att jag inte kan ha stövlar pga höga vrister och kraftiga vader. Vad kan man ha istället, till t.ex. en vanlig rak svart kjol och kavaj? När jag är på jobbet kan jag byta om till vanliga lågskor/högklackat, men jag har ingen lust att gå i goretexkängor och kjol till jobbet!
    Finns det något alternativ till vanliga höga stövlar som passar till kjol?
  2. 1
    Skor till kjol? Jag behöver tips på vad jag kan ha för skor till kjol nu när det är gigantiska mängder snö. Mitt problem är att jag inte kan ha stövlar pga höga vrister och kraftiga vader. Vad kan man ha istället, till t.ex. en vanlig rak svart kjol och kavaj? När jag är på jobbet kan jag byta om till vanliga lågskor/högklackat, men jag har ingen lust att gå i goretexkängor och kjol till jobbet!
    Finns det något alternativ till vanliga höga stövlar som passar till kjol?
  3. Medlem sedan
    Jun 2004
    #2
  4. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Numera tycker jag att stövelutbudet har ökat dramatiskt. Förr kunde jag hitta ett par var femte år till mina XL-vader och nu kan jag utan problem hitta stövlar som är för VIDA i skaftet (ridstövelmodellen - inte säckiga...). Alla butiker här i stan har från XS till XXL i skaftvidd... Annars håller jag med om att stövletter fungerar utmärkt...
  5. 3
    Numera tycker jag att stövelutbudet har ökat dramatiskt. Förr kunde jag hitta ett par var femte år till mina XL-vader och nu kan jag utan problem hitta stövlar som är för VIDA i skaftet (ridstövelmodellen - inte säckiga...). Alla butiker här i stan har från XS till XXL i skaftvidd... Annars håller jag med om att stövletter fungerar utmärkt...
  6. Medlem sedan
    Mar 2009
    #4
    Och det är ju så snyggt! Börjar själv bli trött på dessa eviga stövlar, ska nog börja använda stövletterna när jag inte längre måste pulsa fram i snön...
  7. 4
    Och det är ju så snyggt! Börjar själv bli trött på dessa eviga stövlar, ska nog börja använda stövletterna när jag inte längre måste pulsa fram i snön...

Liknande trådar

  1. Sköna skor till kjol
    By Mimos in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-09-24, 17:14
  2. Skor till kjol/klänning?
    By janfebbarn in forum Småbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-04-14, 17:59
  3. Skor till kjol?
    By thess705 in forum Hem & fritid
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-03-11, 16:21
  4. Skor till kjol/klänning
    By mimi64 in forum Hem & fritid
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-08-12, 20:58
  5. Skor till kjol
    By Magnolia in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-28, 11:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar