BastaLaBasta 3 år
_0702 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2000
    #1

    BastaLaBasta 3 år

    Våran lilla clown fyllde stora tjejen i lördags. Hon hade väntat väldigt tålmodigt på att det skulle bli hennes tur, efter storasyster och mig men så ar det äntligen, äntligen hennes dag. Hon fick en efterlängtad Doradator, en nya sparkcykel, en finklännig och filmen Bolt på DVD. En mycket nöjd AStrid ser fram emot att få vara med på andra storasysters Fairykalas på söndag, i sin finaste klänning och tiara!
    Och finskor, naturligtvis!
    Det blir inte alltid som man tänkt sig. Då får man tänka om!

    K: 010127 (f), V: 030212 (f), A: 050426 (m), A: 070130 (f), H: 100630 (f)

    Mikrobloggar: TinTinsTirader
  2. 1
    BastaLaBasta 3 år Våran lilla clown fyllde stora tjejen i lördags. Hon hade väntat väldigt tålmodigt på att det skulle bli hennes tur, efter storasyster och mig men så ar det äntligen, äntligen hennes dag. Hon fick en efterlängtad Doradator, en nya sparkcykel, en finklännig och filmen Bolt på DVD. En mycket nöjd AStrid ser fram emot att få vara med på andra storasysters Fairykalas på söndag, i sin finaste klänning och tiara!
    Och finskor, naturligtvis!
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2
    Grattis till Astrid i efterskott på treårsdagen! Kan tänka mig att hon kommer att se alldeles ljuvlig ut på söndag!

    Vi firade vår minsting Miranda i går med nästan 30 gäster, däribland ett myller av små barn. Hon har lekt så nöjt med sina saker i dag. I morgon är det den riktiga födelsedagen då hon ska få en efterlängtad tårta av trä på morgonen innan dagis. På kvällen när vi alla är hemma ska hon få öppna resten. Bl.a en sparkcykel med hellokitty, golvpussel, memory och grejer till hennes kök.

    Sitter och blir lite rörd som man alltid blir så här på barnens årsdagar.

    kram Lima
  4. 2
    Grattis till Astrid i efterskott på treårsdagen! Kan tänka mig att hon kommer att se alldeles ljuvlig ut på söndag!

    Vi firade vår minsting Miranda i går med nästan 30 gäster, däribland ett myller av små barn. Hon har lekt så nöjt med sina saker i dag. I morgon är det den riktiga födelsedagen då hon ska få en efterlängtad tårta av trä på morgonen innan dagis. På kvällen när vi alla är hemma ska hon få öppna resten. Bl.a en sparkcykel med hellokitty, golvpussel, memory och grejer till hennes kök.

    Sitter och blir lite rörd som man alltid blir så här på barnens årsdagar.

    kram Lima
  5. Medlem sedan
    Oct 2004
    #3
    Stort grattis i efterskott.
    Kul med kalas kan jag tänka mig och fina presenter.
  6. 3
    Stort grattis i efterskott.
    Kul med kalas kan jag tänka mig och fina presenter.
  7. Medlem sedan
    Aug 2007
    #4
    Grattis till Astrid som är nybakad 3-åring

    Här firar vi vår Tuwa som fyller 3 idag
    Hon fick också en sparkcykel, kundvagn fylld med varor, kassa-apparat, Hello Kitty bok, Hello Kitty väska, prutt-slime, pärlor, ett kit med leklera och formar, kläder, skor, Barbiedocka, häst, smådockor, bebisdocka...tror det var allt men jag har säkert missat ngt.

    Givetvis fick hon inte allt av oss utan det mesta kom från släkten.

    Kan du inte ta kort på Astrid på söndag så vi får se din lilla älva?
  8. 4
    Grattis till Astrid som är nybakad 3-åring

    Här firar vi vår Tuwa som fyller 3 idag
    Hon fick också en sparkcykel, kundvagn fylld med varor, kassa-apparat, Hello Kitty bok, Hello Kitty väska, prutt-slime, pärlor, ett kit med leklera och formar, kläder, skor, Barbiedocka, häst, smådockor, bebisdocka...tror det var allt men jag har säkert missat ngt.

    Givetvis fick hon inte allt av oss utan det mesta kom från släkten.

    Kan du inte ta kort på Astrid på söndag så vi får se din lilla älva?
  9. Medlem sedan
    Aug 2007
    #5
    Krama M en extra gång från oss!

    Visst är det fantastiskt att våra små bebisar blivit så stora

    kram Marilen
  10. 5
    Krama M en extra gång från oss!

    Visst är det fantastiskt att våra små bebisar blivit så stora

    kram Marilen
  11. Medlem sedan
    May 2000
    #6
    Tack alla - är usel på bilder, men jag har en relativt nytagen bild...
    Ska se om jag får upp den i galleriet.
  12. 6
    Tack alla - är usel på bilder, men jag har en relativt nytagen bild...
    Ska se om jag får upp den i galleriet.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar