Tunga, tunga ögonlock
Ordet är fritt
  1. ÅJ67 m 3 kidz
    #1

    Tunga, tunga ögonlock

    Men inte kan jag gå och lägga mig redan väl? Jag kanske skulle försöka övertala sonen att han kan titta på TV i vår säng så kan jag småslumra lite vid sidan om . Fast vi har ju lite förberedelser att göra inför morgondagen så jag kanske måste hålla mig vaken.
  2. 1
    Tunga, tunga ögonlock Men inte kan jag gå och lägga mig redan väl? Jag kanske skulle försöka övertala sonen att han kan titta på TV i vår säng så kan jag småslumra lite vid sidan om . Fast vi har ju lite förberedelser att göra inför morgondagen så jag kanske måste hålla mig vaken.
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2
    men är det någon skillnad på natt, morgon, middag eller kväll?? jag är så trött hela tiden och det verkar som alla mår likadant jäkla klimat man lever i...snö... *fnyser*
  4. 2
    men är det någon skillnad på natt, morgon, middag eller kväll?? jag är så trött hela tiden och det verkar som alla mår likadant jäkla klimat man lever i...snö... *fnyser*

Liknande trådar

  1. Tunga ögonlock?
    By ludviga in forum Kropp & hälsa
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-12-13, 08:32
  2. Tunga ögonlock
    By SessanP in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-09-24, 18:29
  3. Tunga, tunga ögonlock...
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-29, 21:13
  4. Tunga ögonlock
    By anonymt namn in forum Kroppsideal
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-25, 13:50
  5. Någon mer med tunga ögonlock?
    By Åsa m. A o L + bf.17/7 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-23, 10:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar