Bad news
Sond- & knappmatning
  1. Medlem sedan
    Apr 2007
    #1

    Bad news

    Hej!

    Ni som hängt här länge minns att jag också hängt här periodvid sen vi fick vår lillaB.

    Senaset tidan (förra året) var tufft för henne med flera akuta situationer och sammanlgt 3 stora hjärtoperationer, den senaste den 26 oktober. LillaB kämpade så oerhört för att komma igen men 6.12, efter 6 veckor, orkade hjärtat inte mer. Imorgon blir det 2 månader sedan hon dog.

    Tack vänner för stöd och tips jag fått här. Jag hoppas att ni och era barn får må riktigt bra!

    H
  2. 1
    Bad news Hej!

    Ni som hängt här länge minns att jag också hängt här periodvid sen vi fick vår lillaB.

    Senaset tidan (förra året) var tufft för henne med flera akuta situationer och sammanlgt 3 stora hjärtoperationer, den senaste den 26 oktober. LillaB kämpade så oerhört för att komma igen men 6.12, efter 6 veckor, orkade hjärtat inte mer. Imorgon blir det 2 månader sedan hon dog.

    Tack vänner för stöd och tips jag fått här. Jag hoppas att ni och era barn får må riktigt bra!

    H
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Hej, jag minns er. Beklagar sorgen. Kram.
  4. 2
    Hej, jag minns er. Beklagar sorgen. Kram.
  5. Fiano
    #3
    Jag minns er också. Jag är hemskt ledsen och finner inga ord när jag tänker på vad ni går igenom nu. Kramar i massor, Sofia
  6. 3
    Jag minns er också. Jag är hemskt ledsen och finner inga ord när jag tänker på vad ni går igenom nu. Kramar i massor, Sofia
  7. Medlem sedan
    Apr 2007
    #4
    Jag minns er också...
    Beklagar verkligen.. finns inga ord...
    Kramar Jenny
  8. 4
    Jag minns er också...
    Beklagar verkligen.. finns inga ord...
    Kramar Jenny
  9. Medlem sedan
    Apr 2007
    #5
    Tack!

    Vi tar en dag i taget... det enda goda är att hon iallafall inte behöver lida längre...

    H
  10. 5
    Tack!

    Vi tar en dag i taget... det enda goda är att hon iallafall inte behöver lida längre...

    H

Liknande trådar

  1. No news is good news
    By •Milou• in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-12-21, 15:01
  2. No news are good news eller?
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-01-10, 10:21
  3. Good news and bad news
    By •Milou• in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-27, 10:10
  4. No news are good news...
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-20, 06:34
  5. no news is good news.
    By _Ana_ in forum _0705 Majbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-11-08, 17:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar