Alltså snack olika snack
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Alltså snack olika snack

    jag var inne på et snack nyss som jag egentligen inte har någon som helst anledning att vara på, och jag svarade där inne medverkar som svarare i en tråd, kommer alla tro nu att jag typ behöver vara där inne?
    Hjärtat har sina skäl som förnuftet aldrig kan fatta. Risp rasp och ingenting var sig längre likt.

    Jag är bäst, ingen protest! :-)

    Har en blogg.

    www.tisdags.blogg.se





  2. 1
    Alltså snack olika snack jag var inne på et snack nyss som jag egentligen inte har någon som helst anledning att vara på, och jag svarade där inne medverkar som svarare i en tråd, kommer alla tro nu att jag typ behöver vara där inne?
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Ja. Alla kommer tro det, lätt. Haha men allvar, vem ska veta tat du varit på det snacket utom de som är på just det snacket - och vad spelar det för roll om de tror du behöver vara där?
  4. 2
    Ja. Alla kommer tro det, lätt. Haha men allvar, vem ska veta tat du varit på det snacket utom de som är på just det snacket - och vad spelar det för roll om de tror du behöver vara där?
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    För att det var på otrohetssnacket... jag tyckte jag hade så bra svar så jag svarade...

    Sex och erotik skriver jag aldrig på numera sedan jag fick skamliga förslag på messen från någon när jag hade skrivit där en gång att jag gillade stay ups:-) Hhahaa

    Jag läste ditt roliga svar på OÄF om gurkan och ölen förresten men då jag fick så många svar valde jag svara unisont.. inte en och en...:-)
  6. 3
    För att det var på otrohetssnacket... jag tyckte jag hade så bra svar så jag svarade...

    Sex och erotik skriver jag aldrig på numera sedan jag fick skamliga förslag på messen från någon när jag hade skrivit där en gång att jag gillade stay ups:-) Hhahaa

    Jag läste ditt roliga svar på OÄF om gurkan och ölen förresten men då jag fick så många svar valde jag svara unisont.. inte en och en...:-)
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Jag med råkade skriva om nåt sextjofräs (iofs mer explicit än ditt men ändå) och då var det nån knallkork som började inboxa mig om sperma över hela sängen och allt vad det var. Jag bara, men vill du jag ska spy upp frukostgröten eller?
    Och jag är lite här och där och svarar, jag som har så bra svar bör ju sprida min gracer lite överallt.
  8. 4
    Jag med råkade skriva om nåt sextjofräs (iofs mer explicit än ditt men ändå) och då var det nån knallkork som började inboxa mig om sperma över hela sängen och allt vad det var. Jag bara, men vill du jag ska spy upp frukostgröten eller?
    Och jag är lite här och där och svarar, jag som har så bra svar bör ju sprida min gracer lite överallt.
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Kanske var samma person skrev och frågade om jag gillade att bli sprutad i ansiktet.
  10. 5
    Kanske var samma person skrev och frågade om jag gillade att bli sprutad i ansiktet.
  11. Medlem sedan
    May 2004
    #6

    Ha ha...

    karlar är ett äckligt släkte (antar att det var en man) det har jag alltid sagt.

    Har aldrig fått några skamliga förslag här trots den kvinnliga dominansen. Fast det är synd, det hade varit trevligt...inom vissa gränser förstås.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  12. 6
    Ha ha... karlar är ett äckligt släkte (antar att det var en man) det har jag alltid sagt.

    Har aldrig fått några skamliga förslag här trots den kvinnliga dominansen. Fast det är synd, det hade varit trevligt...inom vissa gränser förstås.
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    Tips, börja med att byta avatar!:-)
  14. 7
    Tips, börja med att byta avatar!:-)
  15. Medlem sedan
    May 2004
    #8

    Ahhhaa...

    är det det som är haken. Tack för tipset.

    Lattjo om folk tror att jag ser ut som min avatar.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  16. 8
    Ahhhaa... är det det som är haken. Tack för tipset.

    Lattjo om folk tror att jag ser ut som min avatar.
  17. Medlem sedan
    Sep 2006
    #9
    Nä precis, aldrig kan man få bli sexuellt trakasserad..!
  18. 9
    Nä precis, aldrig kan man få bli sexuellt trakasserad..!
  19. Medlem sedan
    May 2005
    #10
    Jag har fått flera faktiskt, men den här killen var alldeles till sig i brallorna. Jag måste ha skrivit nåt synnerligen erotiskt!
    Och äckliga, det är väl det här gamla vanliga: Jag frågar alla om de vill ligga, statistiskt sett måste ju minst EN vilja. Det är ju SMART!
  20. 10
    Jag har fått flera faktiskt, men den här killen var alldeles till sig i brallorna. Jag måste ha skrivit nåt synnerligen erotiskt!
    Och äckliga, det är väl det här gamla vanliga: Jag frågar alla om de vill ligga, statistiskt sett måste ju minst EN vilja. Det är ju SMART!
  21. Medlem sedan
    May 2004
    #11

    Rätt fascinerande...

    man tror ju inte att sådana ska hålla till på en sajt som denna men men där ser man.

    Jag har fått flera faktiskt, men den här killen var alldeles till sig i brallorna. Jag måste ha skrivit nåt synnerligen erotiskt!
    Och äckliga, det är väl det här gamla vanliga: Jag frågar alla om de vill ligga, statistiskt sett måste ju minst EN vilja. Det är ju SMART!
  22. 11
    Rätt fascinerande... man tror ju inte att sådana ska hålla till på en sajt som denna men men där ser man.

    Jag har fått flera faktiskt, men den här killen var alldeles till sig i brallorna. Jag måste ha skrivit nåt synnerligen erotiskt!
    Och äckliga, det är väl det här gamla vanliga: Jag frågar alla om de vill ligga, statistiskt sett måste ju minst EN vilja. Det är ju SMART!
  23. Medlem sedan
    May 2004
    #12

    Ja det skulle...

    pigga upp vardagen med lite oskyldiga skamliga förslag.


    Nä precis, aldrig kan man få bli sexuellt trakasserad..!
  24. 12
    Ja det skulle... pigga upp vardagen med lite oskyldiga skamliga förslag.


    Nä precis, aldrig kan man få bli sexuellt trakasserad..!

Liknande trådar

  1. VBÅ-snack då
    By Rut_Blad in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-03-16, 13:43
  2. GI-snack?
    By Ann m.H,H&A in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-23, 18:52
  3. Det vi skriver i olika snack
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-27, 11:59
  4. Ja fel snack men
    By MsK in forum Föräldraskap
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-03, 18:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar