Hej Igen!
_01 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2000
    #1

    Hej Igen!

    Länge sen sist men kul att se att många bekanta är kvar :-) Snart är det dax för våra små att fylla år, nio år är det möjligt! Theo har visst nån liten kris (blev så glad när jag såg tråden neranför att det fanns en 9 års kris) jag som tyckte han precis börjat ta sig ur 6 års krisen :-) Han har dessutom blivit storebror till Hugo som precis fyllde tre, så nu har jag fyra grabbar :-) Ha det bra alla och gratta alla era 9 åringar!!
    /Sofia
  2. 1
    Hej Igen! Länge sen sist men kul att se att många bekanta är kvar :-) Snart är det dax för våra små att fylla år, nio år är det möjligt! Theo har visst nån liten kris (blev så glad när jag såg tråden neranför att det fanns en 9 års kris) jag som tyckte han precis börjat ta sig ur 6 års krisen :-) Han har dessutom blivit storebror till Hugo som precis fyllde tre, så nu har jag fyra grabbar :-) Ha det bra alla och gratta alla era 9 åringar!!
    /Sofia
  3. Medlem sedan
    Sep 2000
    #2
    Grattis till 4 killar. Häftigt.
    Ja du 9-årskrisen pågår för fullt här med och jag ser fram emot att läsa vidare i trådarna här innan för att se hur ni andra kämpar på med era 9-åringar.
  4. 2
    Grattis till 4 killar. Häftigt.
    Ja du 9-årskrisen pågår för fullt här med och jag ser fram emot att läsa vidare i trådarna här innan för att se hur ni andra kämpar på med era 9-åringar.

Liknande trådar

  1. Hemma igen efter KUB o inlagd igen
    By sussiesan in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-05-04, 05:12
  2. hmmm tvist igen och igen
    By anonymt namn in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-02-02, 18:06
  3. amma igen efter tre dygn?(igen)
    By mor till nea och xerxes in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-28, 22:15
  4. Barn igen-igen efter ängel
    By Mamma till ängel in forum Änglabarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-03-29, 07:22
  5. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 19:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar