magsjukan från Hell :(
Ordet är fritt
  1. mandelblomma
    #1

    magsjukan från Hell :(

    Lillebror började ju i förgår och totalt ktäktes han 16 ggr, sista gången hade han ett uppehåll mellan halv elva och fem på morgonen.
    Nu är han kräkfri men hängig och sått gnällig...
    Tvillingbror debuterade i går kl 21 och kräkts 12 ggr fram tills midnatt..sovit till sex på morgonen, druckit lite och nu kräkts igen...men är nu pigg igen som en mört...vi tvättar och tvättar och spritar och spriar men jag mår illa nu också.
    Kul jul om jag insjuknar när jag är själv hemma.
    Jag blir iofs nästan aldrig magsjuk, så jag håller tummarna att jag klarar mig nu med.
  2. 1
    magsjukan från Hell :( Lillebror började ju i förgår och totalt ktäktes han 16 ggr, sista gången hade han ett uppehåll mellan halv elva och fem på morgonen.
    Nu är han kräkfri men hängig och sått gnällig...
    Tvillingbror debuterade i går kl 21 och kräkts 12 ggr fram tills midnatt..sovit till sex på morgonen, druckit lite och nu kräkts igen...men är nu pigg igen som en mört...vi tvättar och tvättar och spritar och spriar men jag mår illa nu också.
    Kul jul om jag insjuknar när jag är själv hemma.
    Jag blir iofs nästan aldrig magsjuk, så jag håller tummarna att jag klarar mig nu med.
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    Usch ja dessa magsjukor.. Hoppas du slipper få skiten!
  4. 2
    Usch ja dessa magsjukor.. Hoppas du slipper få skiten!
  5. Medlem sedan
    Aug 1999
    #3
    Men fy... stackars er. Hoppas åtminstonne du slipper eländet!
  6. 3
    Men fy... stackars er. Hoppas åtminstonne du slipper eländet!
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4
    Men fy, stackare! Har ni inga engångslakan att använda? Antar att vi inte bor grannar direkt, annars skulle jag ställa en påse med engångslakan och flera liter Proviva åt er på trappen. För jag skulle inte våga gå in. Hoppas, hoppas du klarar dig och att ni får vara friska nu!
  8. 4
    Men fy, stackare! Har ni inga engångslakan att använda? Antar att vi inte bor grannar direkt, annars skulle jag ställa en påse med engångslakan och flera liter Proviva åt er på trappen. För jag skulle inte våga gå in. Hoppas, hoppas du klarar dig och att ni får vara friska nu!
  9. Salander
    #5
    Uäck! och dubbel kräksjuka också. Tänker på er idag. Hoppas du slipper
  10. 5
    Uäck! och dubbel kräksjuka också. Tänker på er idag. Hoppas du slipper
  11. Medlem sedan
    Jan 2002
    #6
    Nämen, fy och usch.... stackars!! Hoppas verkligen att du slipper det! håller tummarna.
  12. 6
    Nämen, fy och usch.... stackars!! Hoppas verkligen att du slipper det! håller tummarna.

Liknande trådar

  1. Magsjukan from hell
    By **Emilia** in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-03-22, 12:46
  2. magsjukan från hell
    By Monica med 3 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-16, 19:17
  3. Magsjukan från helvetet
    By ViktoriaFE in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-12-14, 10:38
  4. Tillbaka från magsjukan
    By LillaBumbi in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-05-03, 13:14
  5. vi klarade oss från magsjukan
    By Anonym in forum _0605 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-27, 11:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar