lämnar forumet
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    lämnar forumet

    Jag är inte trött på er, utan snarare Aff. Denna ankomstgrupp har varit den enda anledningen till att vara kvar här o nu är det ju inte så mycket aktivitet här längre tyvärr. dock så finns jag istället på familjeliv o facebook så ni kan väl skicka meddelande om ni vill ha mitt namn till fejjan eller mailadress. jag heter iaf am zandra på familjeliv

    stor kram!!
  2. 1
    lämnar forumet Jag är inte trött på er, utan snarare Aff. Denna ankomstgrupp har varit den enda anledningen till att vara kvar här o nu är det ju inte så mycket aktivitet här längre tyvärr. dock så finns jag istället på familjeliv o facebook så ni kan väl skicka meddelande om ni vill ha mitt namn till fejjan eller mailadress. jag heter iaf am zandra på familjeliv

    stor kram!!
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2
    Men åh va synd men please...messa mig vad du heter så kan jag kolla efter dig på fejjan! stor kram
  4. 2
    Men åh va synd men please...messa mig vad du heter så kan jag kolla efter dig på fejjan! stor kram

Liknande trådar

  1. Ny på forumet!
    By Leilu in forum Planera för barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-10-21, 14:44
  2. Det här forumet är så bra!
    By HeidiN72 in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-07-29, 09:14
  3. Ny på forumet
    By Sara_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-18, 17:31
  4. Ny i forumet
    By Loppan3 in forum Downs Syndrom
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-04-26, 07:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar