Engelska ord...
_0310 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Engelska ord...

    fick vi lära oss idag av Elliot och ett spanskt Han hade haft besök av sina faddrar och lärt sig dom.
    De har Astrid Lindgren som tema denna terminen. Elliot har fastnat för Rasmus på Luffen efter vi var på Oscarsteatern i januari.

    Har era barn teman? Behöver ju lite tips i mitt eget arbete
  2. 1
    Engelska ord... fick vi lära oss idag av Elliot och ett spanskt Han hade haft besök av sina faddrar och lärt sig dom.
    De har Astrid Lindgren som tema denna terminen. Elliot har fastnat för Rasmus på Luffen efter vi var på Oscarsteatern i januari.

    Har era barn teman? Behöver ju lite tips i mitt eget arbete
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2

    Jo de har teman

    senast var det årstiderna. Då fick alla göra en varsin klippdocka på sig själv. Sen gjorde man en tidslinje på väggen med årets månader och årstider.
    Där satte man sen upp sin gubbe på den månad man fyller år.
    Kul grej tycker jag
  4. 2
    Jo de har teman senast var det årstiderna. Då fick alla göra en varsin klippdocka på sig själv. Sen gjorde man en tidslinje på väggen med årets månader och årstider.
    Där satte man sen upp sin gubbe på den månad man fyller år.
    Kul grej tycker jag
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3
    Här har de också teman. Förra terminen var det rymden, har för mig att de bytt denna termin, men osäker på vad, ev nåt med natur...
  6. 3
    Här har de också teman. Förra terminen var det rymden, har för mig att de bytt denna termin, men osäker på vad, ev nåt med natur...
  7. Medlem sedan
    Jan 2001
    #4
    Vad bra den var, på Oscarsteatern! Mina barn har blivit helt teaterfrälsta efter den
    Ida har många adopterade barn i sin 6-årsklass så de har tema Världen. Tycker jag är en bra idé, att utgå från gruppen. Eller ha teman kring sånt de gärna leker med, vatten, sand/jord, fordon...?
  8. 4
    Vad bra den var, på Oscarsteatern! Mina barn har blivit helt teaterfrälsta efter den
    Ida har många adopterade barn i sin 6-årsklass så de har tema Världen. Tycker jag är en bra idé, att utgå från gruppen. Eller ha teman kring sånt de gärna leker med, vatten, sand/jord, fordon...?

Liknande trådar

  1. Kan ni engelska?
    By bridgetj in forum Ordet är fritt
    Svar: 50
    Senaste inlägg: 2008-12-02, 19:32
  2. Nån som är bra på engelska?
    By Guldis-Linnea in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-29, 10:16
  3. Engelska...
    By Mimis in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-04-10, 20:03
  4. Nån som är bra på engelska?
    By Snuffy in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-10, 19:40
  5. IG, G, VG och MVG på engelska?
    By Carita in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-21, 14:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar