LADIES NIGHT!
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2005
    #1

    LADIES NIGHT!

    Nu är biljetterna släppta, ska vi gå??

    Dom har gjort om i år, jubileumsbiljetter för 1495 är slutsålda och de platserna är närmast scenen, dvs där vi suttit de senaste 2 åren. På främre parkett (men inte längst fram) finns fortfarande platsr kvar för 995,-.

    Hur många vill gå? Det är bråttom att bestämma sig så skynda o svara och om det är dåligt med aktivitet härinne hör av er till varandra som ni har telenummer till...slå mig sen en pling eller hojta härinne.
    Charlie 060109 & Amadeus 070425
  2. 1
    LADIES NIGHT! Nu är biljetterna släppta, ska vi gå??

    Dom har gjort om i år, jubileumsbiljetter för 1495 är slutsålda och de platserna är närmast scenen, dvs där vi suttit de senaste 2 åren. På främre parkett (men inte längst fram) finns fortfarande platsr kvar för 995,-.

    Hur många vill gå? Det är bråttom att bestämma sig så skynda o svara och om det är dåligt med aktivitet härinne hör av er till varandra som ni har telenummer till...slå mig sen en pling eller hojta härinne.
  3. Medlem sedan
    Apr 2005
    #2
    Har bokat 10 biljetter, fler har vi aldrig varit, först till kvarn! Vill ha besked innan helgen och betalning senast Tisdag, annars får nån annan arrangera ))
    Puss på er alla!
  4. 2
    Har bokat 10 biljetter, fler har vi aldrig varit, först till kvarn! Vill ha besked innan helgen och betalning senast Tisdag, annars får nån annan arrangera ))
    Puss på er alla!
  5. Medlem sedan
    Aug 2001
    #3

    Jag vill med!

    Jag tänkte precis på det där för någon dag sen, börjar det inte bli dags...
    Jag är på och jag ska titta in här senare i veckan för att se om det är fler eller om det bara blir du och jag.. då kanske vi hittar på nåt annat eller vad säger du Emelie? Tar vi det i oktober så borde vi väl kunna komma på nåt bra :-)

    Men självklart hoppas jag att så många som möjligt hänger med på vår årliga Ladies Night -tradition!!
    Veronica, mamma till världens goaste Edvin!
  6. 3
    Jag vill med! Jag tänkte precis på det där för någon dag sen, börjar det inte bli dags...
    Jag är på och jag ska titta in här senare i veckan för att se om det är fler eller om det bara blir du och jag.. då kanske vi hittar på nåt annat eller vad säger du Emelie? Tar vi det i oktober så borde vi väl kunna komma på nåt bra :-)

    Men självklart hoppas jag att så många som möjligt hänger med på vår årliga Ladies Night -tradition!!
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4
    Men jaaaa såklart jag vill följa med med mina tjejjor !!!!
    min mail [email protected] . . . . jag sätter in pengar så fort du vill
  8. 4
    Men jaaaa såklart jag vill följa med med mina tjejjor !!!!
    min mail [email protected] . . . . jag sätter in pengar så fort du vill
  9. Medlem sedan
    Apr 2005
    #5
    Härligt Sandra och Veronica! Jag tror nog att det är minst ett par fyra stycken till som bara måste med men som inte kollar int ehär, jag sätter mig och ringer runt i eftermiddag Skickar mail med kontouppgifter sen!
  10. 5
    Härligt Sandra och Veronica! Jag tror nog att det är minst ett par fyra stycken till som bara måste med men som inte kollar int ehär, jag sätter mig och ringer runt i eftermiddag Skickar mail med kontouppgifter sen!
  11. Medlem sedan
    Jul 2005
    #6
    Jag hade såklart gärna velat följa med! Men... känner att det kan bli lite knepigt om den kommande bebisen inte tar flaska. Vågar således inte chansa på att köpa en biljett... Men guuud vad jag kommer att sakna er och Ladies Night, det är ju en tradition!
  12. 6
    Jag hade såklart gärna velat följa med! Men... känner att det kan bli lite knepigt om den kommande bebisen inte tar flaska. Vågar således inte chansa på att köpa en biljett... Men guuud vad jag kommer att sakna er och Ladies Night, det är ju en tradition!
  13. Medlem sedan
    May 2001
    #7
    Ja men du får komma igen nästa år. Du får en fri sedel i år
    Du kommer ju ha en bebis som du kan mysa med istället.
  14. 7
    Ja men du får komma igen nästa år. Du får en fri sedel i år
    Du kommer ju ha en bebis som du kan mysa med istället.
  15. Medlem sedan
    Feb 2003
    #8

    För sent?

    Såg att de skulle ha två rätters meny, kanske inte skaldjur. Så jag skulle kunna tänka mig att följa med om det inte är för sent??
    Annci med Elvira-03 + Harry & Dante 12/1-06
  16. 8
    För sent? Såg att de skulle ha två rätters meny, kanske inte skaldjur. Så jag skulle kunna tänka mig att följa med om det inte är för sent??

Liknande trådar

  1. Ladies Night
    By Veronica & Edvin in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-14, 09:17
  2. Ladies night... Ni vet vad de tär va?
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2010-09-14, 20:57
  3. Ladies Night
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2009-09-28, 13:14
  4. Ladies Night
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-10-13, 10:39
  5. Ladies Night!!!!!
    By Jenny m.Tim_Max_Olle in forum _0506 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-05, 19:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar