Jamen va f*n asså... ;-)
_0210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Jamen va f*n asså... ;-)

    Det är ju heldött här inne... ska jag behöva skaffa Facebook va.. ska jag det? *suck* Ååååh vad ni ställer till det för mig. ;-D
    Humla med Siri -02, Folke -05 och Elma född 8/1-10
    Kom ihåg... livet är för kort för att vara dammfritt!
  2. 1
    Jamen va f*n asså... ;-) Det är ju heldött här inne... ska jag behöva skaffa Facebook va.. ska jag det? *suck* Ååååh vad ni ställer till det för mig. ;-D
  3. Medlem sedan
    Nov 1998
    #2

    he he

    ja det gick ju bra att skaffa det Humla Roligt att du tog ditt förnuft till fånga till slut ha ha!
    Elin med E,H&A
  4. 2
    he he ja det gick ju bra att skaffa det Humla Roligt att du tog ditt förnuft till fånga till slut ha ha!
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    Tsss, var lagom belåten du. ;-D
  6. 3
    Tsss, var lagom belåten du. ;-D
  7. Medlem sedan
    May 2002
    #4
    Haha, du gjorde helt rätt där! Och du ser ju att ha gjort dig ordentligt hemmastadd redan.
    Kram!
  8. 4
    Haha, du gjorde helt rätt där! Och du ser ju att ha gjort dig ordentligt hemmastadd redan.
    Kram!
  9. Medlem sedan
    Mar 2002
    #5
    :-D ja det var ju inte så svårt. Passar rätt perfekt nu när jag är "mammaledig" och kan hålla kontakten med folk hela dagarna... *s*
  10. 5
    :-D ja det var ju inte så svårt. Passar rätt perfekt nu när jag är "mammaledig" och kan hålla kontakten med folk hela dagarna... *s*
  11. Medlem sedan
    May 2002
    #6


    Det _är_ faktiskt ett himla bra sätt att hålla kontakt med folk på. Speciellt alla de här trevliga människorna som man redan från början har träffat via nätet. De har liksom en tendens att fortsätta finnas på nätet.

    Sen har jag min italienska kusin och faster där, min gamla farfar som jag aldrig träffar annars, alla mina systrar (och mamma smyger omkring och läser vet jag) som är så himla kul att se vad de pysslar med i vardagen. Och så är det ett viktigt arbetsredskap för mig - jag har flera grupper/sidor där och stora delar av mitt professionella nätverk. Så jag gillar FB skarpt.
  12. 6


    Det _är_ faktiskt ett himla bra sätt att hålla kontakt med folk på. Speciellt alla de här trevliga människorna som man redan från början har träffat via nätet. De har liksom en tendens att fortsätta finnas på nätet.

    Sen har jag min italienska kusin och faster där, min gamla farfar som jag aldrig träffar annars, alla mina systrar (och mamma smyger omkring och läser vet jag) som är så himla kul att se vad de pysslar med i vardagen. Och så är det ett viktigt arbetsredskap för mig - jag har flera grupper/sidor där och stora delar av mitt professionella nätverk. Så jag gillar FB skarpt.
  13. Medlem sedan
    Dec 2000
    #7
    Jag var ju inte med från början heller men fick ge mig. Det jag inte gör är att ladda upp bilder där pga villkoren, men bilderna finns som alltid på hemsidan för de som vet
  14. 7
    Jag var ju inte med från början heller men fick ge mig. Det jag inte gör är att ladda upp bilder där pga villkoren, men bilderna finns som alltid på hemsidan för de som vet

Liknande trådar

  1. Asså män!!!!!!!
    By agohiw in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-11-24, 20:54
  2. Jamen asså.....
    By Nina med Tjejerna in forum _0607 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 13:02
  3. Nä, asså nu...
    By mallan med hilda in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 11:04
  4. Men asså...
    By Venus in forum _0607 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-04-20, 10:34
  5. asså jag kan ha fel..
    By Nilla in forum Hem & fritid
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-02-06, 16:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar