Väntar & längtar
_0710 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2006
    #1

    Väntar & längtar

    7 dagar till BF...nu är det spännande minsann!!! En marsbebis lär det ju bli!
    Ida längtar sååååå efter att lillasyster/lillebror ska komma ut!!!

    Vilket härligt väder vi har idag...solen skiner och man får lust till att göra en massa saker. Har varit en runda på Tippen bl.a. och slängt massa prylar som tagit onödig plats i förrådet.

    Vad hittar ni på då..sista söndagen i februari?
    *Mamma till 3 födda -07, -10 & -13. Väntar nr. 4 i okt -15*
  2. 1
    Väntar & längtar 7 dagar till BF...nu är det spännande minsann!!! En marsbebis lär det ju bli!
    Ida längtar sååååå efter att lillasyster/lillebror ska komma ut!!!

    Vilket härligt väder vi har idag...solen skiner och man får lust till att göra en massa saker. Har varit en runda på Tippen bl.a. och slängt massa prylar som tagit onödig plats i förrådet.

    Vad hittar ni på då..sista söndagen i februari?
  3. Medlem sedan
    Nov 2007
    #2
    Kul att det närmar sig att få en bebis.
    Här var inte så fint väder igår men det varken blåste, snöade eller var kallt så vi var ute hela förmiddagen.
    Vi var tvungna till att vara ute för jag körde fast med bilen och fick försöka gräva bort snö och is under bilen och den kunde inte stå kvar där den stog heller för det håller på att rasa ner snö från ladugårdstaket. Hade snön rasat ner så hade det blivit en platt bil
    Fick tillslut ringa grannen och han kom med en hjullastare och drog loss min bil.
    Igår kväll gjorde vi negerbollar Viktor tröttnar alltid efter en stund men han tycker det är roligt att röra i bunken och då kan man ju smaka.
    Idag är det riktigt skitväder ute det blåser och snöar från tvären.
    Viktor är på dagis och jag passar på att ta det lite lugnt, ska städa upp lite i huset idag.
  4. 2
    Kul att det närmar sig att få en bebis.
    Här var inte så fint väder igår men det varken blåste, snöade eller var kallt så vi var ute hela förmiddagen.
    Vi var tvungna till att vara ute för jag körde fast med bilen och fick försöka gräva bort snö och is under bilen och den kunde inte stå kvar där den stog heller för det håller på att rasa ner snö från ladugårdstaket. Hade snön rasat ner så hade det blivit en platt bil
    Fick tillslut ringa grannen och han kom med en hjullastare och drog loss min bil.
    Igår kväll gjorde vi negerbollar Viktor tröttnar alltid efter en stund men han tycker det är roligt att röra i bunken och då kan man ju smaka.
    Idag är det riktigt skitväder ute det blåser och snöar från tvären.
    Viktor är på dagis och jag passar på att ta det lite lugnt, ska städa upp lite i huset idag.
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    Nu är det nära! vad spännande här har vi -20 idag men ska trotsa kylan och grilla korv ute med familjen! kram
  6. 3
    Nu är det nära! vad spännande här har vi -20 idag men ska trotsa kylan och grilla korv ute med familjen! kram

Liknande trådar

  1. Väntar & längtar!!!
    By henu in forum _1012 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-11-05, 09:21
  2. Längtar och väntar...
    By lottawa in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-10-01, 11:14
  3. Väntar o längtar...
    By kian010319 in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-11-12, 08:53
  4. Ikväll är det Brottet - längtar längtar!
    By Gretah in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-03-20, 18:24
  5. Längtar mest/längtar minst...
    By Jossan m Neo & Jonah in forum _0607 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-29, 15:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar