Stockholmsmammor!!
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2005
    #1

    Stockholmsmammor!!

    Eftersom att AFF börjar dö ut så smått och många av oss verkar glömma bort att gå in hit så har jag startat en grupp för oss på Facebook (så nu måste du skaffa det igen Sandra haha).
    Jag har bjudit in de jag har på min vännerlista, men om ni inte finns med, lägg till mig eller sök upp gruppen som heter "Januaribarn 2006" så vi kan börja få igång våra träffar igen, jag saknar er alla!

    Maria & Frida är te.x två utav er jag inte har på Facebook förutom Sandra...hoppas ni vill komma med i gruppen också så vi får ordning på alla ))

    Där kommer det finnas vidare information om Ladies Night också!
    Charlie 060109 & Amadeus 070425
  2. 1
    Stockholmsmammor!! Eftersom att AFF börjar dö ut så smått och många av oss verkar glömma bort att gå in hit så har jag startat en grupp för oss på Facebook (så nu måste du skaffa det igen Sandra haha).
    Jag har bjudit in de jag har på min vännerlista, men om ni inte finns med, lägg till mig eller sök upp gruppen som heter "Januaribarn 2006" så vi kan börja få igång våra träffar igen, jag saknar er alla!

    Maria & Frida är te.x två utav er jag inte har på Facebook förutom Sandra...hoppas ni vill komma med i gruppen också så vi får ordning på alla ))

    Där kommer det finnas vidare information om Ladies Night också!
  3. Medlem sedan
    Jul 2005
    #2
    Hmmm... ok, då får jag nog ta och friska upp minnet och försöka hitta lösenord till min sida... har ett konto (tror jag) men har inte använt det på jag vet inte huuuur länge!
    Men bra initiativ! Himla trist om vi skulle förlora kontakten nu när AFF börjar dö ut!
  4. 2
    Hmmm... ok, då får jag nog ta och friska upp minnet och försöka hitta lösenord till min sida... har ett konto (tror jag) men har inte använt det på jag vet inte huuuur länge!
    Men bra initiativ! Himla trist om vi skulle förlora kontakten nu när AFF börjar dö ut!
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3
    Japp, det är ju inte så ofta man tittar in.
    Tyvärr har jag inte facebook, synd att ni hoppar dit. :-(
  6. 3
    Japp, det är ju inte så ofta man tittar in.
    Tyvärr har jag inte facebook, synd att ni hoppar dit. :-(

Liknande trådar

  1. Stockholmsmammor
    By Naturell in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-10-07, 09:20
  2. Stockholmsmammor!
    By antim in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-08-15, 22:05
  3. Stockholmsmammor Nu är jag här Var är ni
    By frkJenny in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-08-10, 18:34
  4. STOCKHOLMSMAMMOR!
    By Keso in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-07-02, 19:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar