Dockinvasion!
_0702 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Dockinvasion!

    Alla tycker tydligen att en treåring behöver dockor. Helgens skörd blev en Steffi/Evi-kombination (med Hello Kittyutstyrsel), en Miley Cyrus, en Hannah Montana, en Skrållan och en mjukkroppsdocka. Dessutom tror jag att min bror har skickat en Barbie...

    Det blev ju lite annat också: en egenhändigt målad glasburk med hjärtan och blommor på av storebror, en Po.p-skaljacka, mössa, rosa gymnastikdräkt, tuschpennor, målarböcker, klänning och leggings, MFF-keps och leksaksporslin från IKEA...
    Toda mi esperanza, eres tú, eres tú.
    Como lluvia fresca en mis manos
    como fuerte brisa, eres tú, eres tú.
    Así, así, eres tú.
  2. 1
    Dockinvasion! Alla tycker tydligen att en treåring behöver dockor. Helgens skörd blev en Steffi/Evi-kombination (med Hello Kittyutstyrsel), en Miley Cyrus, en Hannah Montana, en Skrållan och en mjukkroppsdocka. Dessutom tror jag att min bror har skickat en Barbie...

    Det blev ju lite annat också: en egenhändigt målad glasburk med hjärtan och blommor på av storebror, en Po.p-skaljacka, mössa, rosa gymnastikdräkt, tuschpennor, målarböcker, klänning och leggings, MFF-keps och leksaksporslin från IKEA...
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Låter som en riktigt bra födelsedagsskörd
  4. 2
    Låter som en riktigt bra födelsedagsskörd
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar