Hoppas allt e bra med er!!
_0611 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    Hoppas allt e bra med er!!

    Igår gick vår lille katt Pumba bort. Han blev bara 5 år. Han hade varit inne på djursjukhuset i två dagar när de ringde och sa att vi borde komma in, men vi hann inte in innan han somnade in. Han hade varit lite hängig här hemma i några dagar innan vi åkte in med honom, men inte trodde vi att det var så illa!! Det gick så fort, de trodde att det var något med levern, obduktionen imorgon kommer att visa vad det var. Det är så fruktansvärt tomt Fanny var med till djursjukhuset så hon fick ju klappa Pumba en sista gång och sa till mig när jag var så ledsen att vi kan ju köpa en ny Pumba. Barn e underbara!!!
  2. 1
    Hoppas allt e bra med er!! Igår gick vår lille katt Pumba bort. Han blev bara 5 år. Han hade varit inne på djursjukhuset i två dagar när de ringde och sa att vi borde komma in, men vi hann inte in innan han somnade in. Han hade varit lite hängig här hemma i några dagar innan vi åkte in med honom, men inte trodde vi att det var så illa!! Det gick så fort, de trodde att det var något med levern, obduktionen imorgon kommer att visa vad det var. Det är så fruktansvärt tomt Fanny var med till djursjukhuset så hon fick ju klappa Pumba en sista gång och sa till mig när jag var så ledsen att vi kan ju köpa en ny Pumba. Barn e underbara!!!
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Usch så tråkigt. Jag beklagar...
    Det är så tomt och sorgligt när djuren dör. De är ju familjemedlemmar de med.
    Jag tycker att det är bra att Fanny fick vara med och se och klappa Pumba.
    Ni får väl fundera på om ni vill ha en ny katt i framtiden. Har man en gång haft husdjur är det så tomt utan.

    Stor kram
  4. 2
    Usch så tråkigt. Jag beklagar...
    Det är så tomt och sorgligt när djuren dör. De är ju familjemedlemmar de med.
    Jag tycker att det är bra att Fanny fick vara med och se och klappa Pumba.
    Ni får väl fundera på om ni vill ha en ny katt i framtiden. Har man en gång haft husdjur är det så tomt utan.

    Stor kram
  5. Medlem sedan
    Jul 2006
    #3
    Vad sorgligt. Måste kännas hemskt för hela familjen att ni miste en liten familjemedlem. Gulligt av Fanny att försöka trösta dig för det kändes säkert jobbigt för henne med när Pumba funnits hela hennes liv.
    Många kramar till dig.
  6. 3
    Vad sorgligt. Måste kännas hemskt för hela familjen att ni miste en liten familjemedlem. Gulligt av Fanny att försöka trösta dig för det kändes säkert jobbigt för henne med när Pumba funnits hela hennes liv.
    Många kramar till dig.
  7. Medlem sedan
    Apr 2006
    #4
    Tack så mycket!! Ja det är nog lite jobbigt för Fanny, nu när det har gått en vecka säger hon oftare att Pumba är borta och att vi aldrig mer få se honom. Idag sa hon : "Trisse måste vara kvar, vill inte att han ska åka till katthimlen".. Men vi tänder ljus för Pumba och glömmer vi det påminner Fanny oss
  8. 4
    Tack så mycket!! Ja det är nog lite jobbigt för Fanny, nu när det har gått en vecka säger hon oftare att Pumba är borta och att vi aldrig mer få se honom. Idag sa hon : "Trisse måste vara kvar, vill inte att han ska åka till katthimlen".. Men vi tänder ljus för Pumba och glömmer vi det påminner Fanny oss
  9. Medlem sedan
    Apr 2006
    #5
    Tack så mycket!! Vi har ju en katt kvar, Trisse, men vi har bestämt att vi efter sommaren ska skaffa en till ny liten katt. Fanny tycker den ska heta Pumba men vi får väl se....
  10. 5
    Tack så mycket!! Vi har ju en katt kvar, Trisse, men vi har bestämt att vi efter sommaren ska skaffa en till ny liten katt. Fanny tycker den ska heta Pumba men vi får väl se....
  11. Medlem sedan
    Apr 2006
    #6
    Beklagar det som hänt. Vet själv hur jobbigt det är att förlora något som man håller kärt!
  12. 6
    Beklagar det som hänt. Vet själv hur jobbigt det är att förlora något som man håller kärt!

Liknande trådar

  1. Hoppas allt är väl med er
    By doriz in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-17, 21:45
  2. Hoppas allt är bra
    By SjösjukaJenny in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-11-21, 17:17
  3. Hoppas allt är bra!
    By Åsa med tjejtriss in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-16, 16:42
  4. Hoppas att allt går bra
    By elis65 in forum Autismspektrum
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-10, 12:27
  5. JFR, hoppas att allt
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-05, 08:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar