hallåååå
_01 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2001
    #1

    hallåååå

    HEJ
    Finns det något folk här inne??
    Det var bara så länge sedan jag var här!
    på lördag ska emma testa sig för att ev få ta av sig hjälmen på konståkningen och börja tävla. *håller tummarna*
    Hur är det med er alla?????

    KRAM Patricia
  2. 1
    hallåååå HEJ
    Finns det något folk här inne??
    Det var bara så länge sedan jag var här!
    på lördag ska emma testa sig för att ev få ta av sig hjälmen på konståkningen och börja tävla. *håller tummarna*
    Hur är det med er alla?????

    KRAM Patricia
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2
    Hallå själv! Nä, du har nog rätt, inte mycket folk som hänger här längre! Jag själv är en av the absent friends! Fast nu när det flyttat in en liten trea i magen så sökte jag mig tillbaka till "kända marker" :-)
  4. 2
    Hallå själv! Nä, du har nog rätt, inte mycket folk som hänger här längre! Jag själv är en av the absent friends! Fast nu när det flyttat in en liten trea i magen så sökte jag mig tillbaka till "kända marker" :-)
  5. Medlem sedan
    Nov 2000
    #3
    Nämen, en trea? Grattis!!
  6. 3
    Nämen, en trea? Grattis!!
  7. Medlem sedan
    Jun 2005
    #4
    Hej Ullis! Här är också en trea på g! Grattis till oss! =D
    När är det dags för dig? Här kommer trean i juli.
  8. 4
    Hej Ullis! Här är också en trea på g! Grattis till oss! =D
    När är det dags för dig? Här kommer trean i juli.
  9. Medlem sedan
    Sep 2000
    #5

    Hej där själv

    Jösses vad tiden går, har inte varit inne här på evigheter och nu när alla är borta här hemma för tillfället passade jag på att sätta mig vid datorn en stund och kom på att kika in här.
    Hoppas det går bra för Emma, hon är jätteduktig har jag sett på filmerna :-)
    Lycka till Emma och kram till er alla.
  10. 5
    Hej där själv Jösses vad tiden går, har inte varit inne här på evigheter och nu när alla är borta här hemma för tillfället passade jag på att sätta mig vid datorn en stund och kom på att kika in här.
    Hoppas det går bra för Emma, hon är jätteduktig har jag sett på filmerna :-)
    Lycka till Emma och kram till er alla.
  11. Medlem sedan
    Sep 2000
    #6

    Oppsan hoppsan!!

    Vad roligt, grattis, när är det dags?
    Hur är det annars, samma jobb, hem osv?

    Kram och lycka till med trean.
  12. 6
    Oppsan hoppsan!! Vad roligt, grattis, när är det dags?
    Hur är det annars, samma jobb, hem osv?

    Kram och lycka till med trean.
  13. Medlem sedan
    Sep 2000
    #7
    Grattis till er också, vad häftigt!
  14. 7
    Grattis till er också, vad häftigt!
  15. Medlem sedan
    May 2005
    #8
    Men hej Ullis! Men Grattis, vad roligt!!! När är det dags? Bor ni kvar här på gryta?
    Kramar
    Linda m. Agosa, Denzel, Asioya, Biko och Emanuel
  16. 8
    Men hej Ullis! Men Grattis, vad roligt!!! När är det dags? Bor ni kvar här på gryta?
    Kramar
    Linda m. Agosa, Denzel, Asioya, Biko och Emanuel
  17. Medlem sedan
    Aug 2000
    #9
    Hello girls o tack snälla rara ni för hälsningarna! Vi är beräknade till 5 september, har ingen aning om kön och tycker livet snurrar på så fort så man inte ens hinner reflektera över i vilken vecka man kan tänkas vara i! Jag är fortfarande gift med samma Henrik, bor i samma hus på samma gata som vi flyttade in i när Vilmer var nyfödd. Livet är verkligen same same but different! :-)
  18. 9
    Hello girls o tack snälla rara ni för hälsningarna! Vi är beräknade till 5 september, har ingen aning om kön och tycker livet snurrar på så fort så man inte ens hinner reflektera över i vilken vecka man kan tänkas vara i! Jag är fortfarande gift med samma Henrik, bor i samma hus på samma gata som vi flyttade in i när Vilmer var nyfödd. Livet är verkligen same same but different! :-)
  19. Medlem sedan
    Aug 2000
    #10
    Åh! Häääärligt! Det är ju inte alls långt kvar till juli! Då kommer jag gå o stånka som värst i värmen :-) Hoppas du har en angenäm graviditet! Stor kram
  20. 10
    Åh! Häääärligt! Det är ju inte alls långt kvar till juli! Då kommer jag gå o stånka som värst i värmen :-) Hoppas du har en angenäm graviditet! Stor kram

Liknande trådar

  1. Men hallåååå?!
    By Åkervindan in forum Singelmingel
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-09-07, 20:42
  2. Men hallåååå!
    By Heidi.P in forum _0706 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-25, 22:44
  3. Hallåååå!
    By Helen m. M-01 & M-04 in forum _01 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-09, 21:35
  4. Hallåååå...
    By Kattis med T&L in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-10-01, 10:19
  5. Hallåååå
    By zz in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-18, 07:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar