Dags igen
_0608 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2005
    #1

    Dags igen

    Hej på er
    Jag känner nog igen några av er allt. =) Har varit borta från AFF läääänge. Men jag bara måste gå in och säga hej. Har läst lite bakåt och många av er har varit aktiva länge här. =) jag skäms ju. Min Oskar är en livlig krabat och är inne i värsta trotsåldern just nu. Nån som känner igen sig? Jag och min man försöker få barn igen och jag är kanske gravid nu. Jag gjorde gravtest igår kväll BIM -2 och det var ett svagt plus. Jag vågar inte tro på det riktigt, så jag ska testa igen BIM +1 och se om jag kan få ett starkare plus. Men jag har alla möjliga gravsymptom så egentligen vet jag inte vad jag håller på med. Jag borde vara gravid. Håll tummarna att det är så. Ha det bra go vänner.
  2. 1
    Dags igen Hej på er
    Jag känner nog igen några av er allt. =) Har varit borta från AFF läääänge. Men jag bara måste gå in och säga hej. Har läst lite bakåt och många av er har varit aktiva länge här. =) jag skäms ju. Min Oskar är en livlig krabat och är inne i värsta trotsåldern just nu. Nån som känner igen sig? Jag och min man försöker få barn igen och jag är kanske gravid nu. Jag gjorde gravtest igår kväll BIM -2 och det var ett svagt plus. Jag vågar inte tro på det riktigt, så jag ska testa igen BIM +1 och se om jag kan få ett starkare plus. Men jag har alla möjliga gravsymptom så egentligen vet jag inte vad jag håller på med. Jag borde vara gravid. Håll tummarna att det är så. Ha det bra go vänner.
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2
    Hej! Jo jag känner absolut igen mig, stundvis så känns det som att man har en tonåring här hemma *S* Jag tycker det låter som att du är gravid! Jag fick ett svagt plus på BIM +1 med Tors lillasyster, och köpte då ett digitalt som jag testade med på BIM +3, och det stod gravid, så ett råd för att slippa analysera är att köpa ett sånt! Stort lycka till med graviditeten!!
  4. 2
    Hej! Jo jag känner absolut igen mig, stundvis så känns det som att man har en tonåring här hemma *S* Jag tycker det låter som att du är gravid! Jag fick ett svagt plus på BIM +1 med Tors lillasyster, och köpte då ett digitalt som jag testade med på BIM +3, och det stod gravid, så ett råd för att slippa analysera är att köpa ett sånt! Stort lycka till med graviditeten!!
  5. Medlem sedan
    Nov 2005
    #3
    Visst var jag gravid!! =)
  6. 3
    Visst var jag gravid!! =)
  7. Medlem sedan
    Feb 2006
    #4
    stooort grattis!! När väntas lillasyster/lillebror anlända? :O)
  8. 4
    stooort grattis!! När väntas lillasyster/lillebror anlända? :O)
  9. Medlem sedan
    Nov 2005
    #5
    9 november =)
  10. 5
    9 november =)
  11. Medlem sedan
    Apr 2003
    #6
    Vad roligt, grattis!
  12. 6
    Vad roligt, grattis!
  13. Medlem sedan
    Jan 2006
    #7
    Vad kul, lycka till!
  14. 7
    Vad kul, lycka till!

Liknande trådar

  1. Nu är det dags igen :)
    By Sofia_N in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-02-14, 16:32
  2. och så var det dags igen
    By lillaguppy in forum Försöker bli med barn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-12-14, 07:30
  3. Dags igen
    By SiPen in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-05, 22:06
  4. Då var det dags igen...
    By Villervalla in forum Änglabarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-12, 10:41
  5. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 19:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar