Nidis, Spotting eller Mens?
Planera för barn
  1. Anonym
    #1

    Nidis, Spotting eller Mens?

    Nu är jag lite vilsen känner jag

    Jag har bim den 9:e mars.
    Men i söndags när jag var på toa såg jag en liten brun fläck i trosan. (som sen blev rosabrun) Sen nu i måndags kväll + tisdag fick jag en mini liten röd blödning. Trosskydd räcker så de är absolut inte mycket.

    Men varför fick jag en blödning nu? De är ju inte förräns 1 vecka mensen ska komma och denna blödning är väldigt liten o sparsam än tant röd Vad kan detta vara?

    Nidblödning eller spotting? Vad tror ni?
  2. 1
    Nidis, Spotting eller Mens? Nu är jag lite vilsen känner jag

    Jag har bim den 9:e mars.
    Men i söndags när jag var på toa såg jag en liten brun fläck i trosan. (som sen blev rosabrun) Sen nu i måndags kväll + tisdag fick jag en mini liten röd blödning. Trosskydd räcker så de är absolut inte mycket.

    Men varför fick jag en blödning nu? De är ju inte förräns 1 vecka mensen ska komma och denna blödning är väldigt liten o sparsam än tant röd Vad kan detta vara?

    Nidblödning eller spotting? Vad tror ni?
  3. Anonymtrådstartaren
    #2
    kan tillägga en sak också!
    de är inte så att jag just letar symtomer utan detta kom bara upp när blödningen började...

    de sticks till då o då och mensvärk har jag lite bara..nu är blödningen mer rosaaktig.

    någon som haft samma eller är i samma sits/vet något??
  4. 2
    kan tillägga en sak också!
    de är inte så att jag just letar symtomer utan detta kom bara upp när blödningen började...

    de sticks till då o då och mensvärk har jag lite bara..nu är blödningen mer rosaaktig.

    någon som haft samma eller är i samma sits/vet något??
  5. Medlem sedan
    Nov 2005
    #3
    ja..vill också veta..är samma sits som du..önskar dig lycka till o håller tummarna
    amandaita
  6. 3
    ja..vill också veta..är samma sits som du..önskar dig lycka till o håller tummarna
    amandaita
  7. Medlem sedan
    Feb 2010
    #4
    Nu är jag lite vilsen känner jag

    Jag har bim den 9:e mars.
    Men i söndags när jag var på toa såg jag en liten brun fläck i trosan. (som sen blev rosabrun) Sen nu i måndags kväll + tisdag fick jag en mini liten röd blödning. Trosskydd räcker så de är absolut inte mycket.

    Men varför fick jag en blödning nu? De är ju inte förräns 1 vecka mensen ska komma och denna blödning är väldigt liten o sparsam än tant röd Vad kan detta vara?

    Nidblödning eller spotting? Vad tror ni?
    Kan kanske vara en nidis? Hoppas på det.. är själv "kanske" i samma situation.. hade nämligen en blödning eller snarare lite brun flytning i trosan under helgen och i början på veckan som är.. hoppas jag med att det ska gå vägen.har väntat så länge..just nu så är det 4 dagar ifrån BIM, men jag har lite småmol i mage och rygg till och från och känner väl lite i brösten och mår väl inte särskilt bra, kan jag säga..så håll tummarna att vi fixar det här nu!! kram på dig och så hörs vi..
  8. 4
    Nu är jag lite vilsen känner jag

    Jag har bim den 9:e mars.
    Men i söndags när jag var på toa såg jag en liten brun fläck i trosan. (som sen blev rosabrun) Sen nu i måndags kväll + tisdag fick jag en mini liten röd blödning. Trosskydd räcker så de är absolut inte mycket.

    Men varför fick jag en blödning nu? De är ju inte förräns 1 vecka mensen ska komma och denna blödning är väldigt liten o sparsam än tant röd Vad kan detta vara?

    Nidblödning eller spotting? Vad tror ni?
    Kan kanske vara en nidis? Hoppas på det.. är själv "kanske" i samma situation.. hade nämligen en blödning eller snarare lite brun flytning i trosan under helgen och i början på veckan som är.. hoppas jag med att det ska gå vägen.har väntat så länge..just nu så är det 4 dagar ifrån BIM, men jag har lite småmol i mage och rygg till och från och känner väl lite i brösten och mår väl inte särskilt bra, kan jag säga..så håll tummarna att vi fixar det här nu!! kram på dig och så hörs vi..

Liknande trådar

  1. Vad är spotting?
    By Strössel in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-23, 10:33
  2. nidis?
    By anonymt namn in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-10, 20:11
  3. nidis i 6dgr???!!
    By vårsol in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-18, 14:24
  4. var nog ingen nidis
    By sandra_78 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-12-30, 18:22
  5. Nidis?????????????
    By kajsa1978 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-30, 09:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar