Barnvakt eller inte barnvakt
_1002 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Barnvakt eller inte barnvakt

    Nu är det klart att kommer inte bebisen förrän på lördag natt eller söndag eller senare så kommer vi i alla fall ha barnvakt. Mina söta svärföräldrar som bor i Holland har idag satt sig i bilen för att köra de 3 dagarna hit upp... De kommer troligen fram kring lördag kväll. Då är det ok att föda barn i alla fall. Nu vet jag ju inte om det kan bli tidigare eller till och med igångsättning men i så fall får vi bara önska att det sker då dagis är öppet eller att min mamma kan och hinner ner hit. Dock dök det upp ett nytt hinder igår. Mamma ska på en anställningsintervju imorgon fredag mitt på dagen... hmmm
    Detta kan man onekligen kalla spännande !! ...och stressande...
    Nu ska jag dammsuga !
  2. 1
    Barnvakt eller inte barnvakt Nu är det klart att kommer inte bebisen förrän på lördag natt eller söndag eller senare så kommer vi i alla fall ha barnvakt. Mina söta svärföräldrar som bor i Holland har idag satt sig i bilen för att köra de 3 dagarna hit upp... De kommer troligen fram kring lördag kväll. Då är det ok att föda barn i alla fall. Nu vet jag ju inte om det kan bli tidigare eller till och med igångsättning men i så fall får vi bara önska att det sker då dagis är öppet eller att min mamma kan och hinner ner hit. Dock dök det upp ett nytt hinder igår. Mamma ska på en anställningsintervju imorgon fredag mitt på dagen... hmmm
    Detta kan man onekligen kalla spännande !! ...och stressande...
    Nu ska jag dammsuga !
  3. Medlem sedan
    Aug 2009
    #2
    Vilka gulliga svärisar du har!
    Bra att sonen är på dagis på fredag då om inte din mamma kan.
    Men nu får vi hoppas att din bebis tittar ut snart.
    Jag är lite stressad idag för nu ska jag för första gången hämta storasyster på dagis själv med lillebror och sedan vara ensam med dem hela kvällen: laga mat, badas och nattas.
    Kanske löjligt att vara stressad över men jag är fortfarande så ovan på detta som 2-barns mamma och det är så skönt när mannen också är hemma.
  4. 2
    Vilka gulliga svärisar du har!
    Bra att sonen är på dagis på fredag då om inte din mamma kan.
    Men nu får vi hoppas att din bebis tittar ut snart.
    Jag är lite stressad idag för nu ska jag för första gången hämta storasyster på dagis själv med lillebror och sedan vara ensam med dem hela kvällen: laga mat, badas och nattas.
    Kanske löjligt att vara stressad över men jag är fortfarande så ovan på detta som 2-barns mamma och det är så skönt när mannen också är hemma.
  5. Medlem sedan
    Feb 2006
    #3
    Åh vad skönt, då slipper du oroa dig över barnvakt!! :O)
  6. 3
    Åh vad skönt, då slipper du oroa dig över barnvakt!! :O)
  7. Medlem sedan
    Sep 2009
    #4
    Oh så snälla de är som ställer upp! Var i Holland bor de? Min sambos syster och familj har just flyttat från Groningen till Uppsala
  8. 4
    Oh så snälla de är som ställer upp! Var i Holland bor de? Min sambos syster och familj har just flyttat från Groningen till Uppsala
  9. Medlem sedan
    Nov 2005
    #5
    men fantastiskt!! Å så skont det maste kannas! HUrra for svarisar som staller upp, jag har ett par underbara jag med men de bor ocksa langt bort, i england.
    Du ska se att det ordnar sig nar det beger sig!
    kram
  10. 5
    men fantastiskt!! Å så skont det maste kannas! HUrra for svarisar som staller upp, jag har ett par underbara jag med men de bor ocksa langt bort, i england.
    Du ska se att det ordnar sig nar det beger sig!
    kram

Liknande trådar

  1. Barnvakt el inte just nu...
    By Cortexia in forum _1104 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-12-06, 15:41
  2. Förskola/dagis = barnvakt eller inte?
    By lisalina in forum Småbarn
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2010-08-03, 10:36
  3. Barnvakt vid 13 år
    By fru_bill in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-02-26, 13:49
  4. barnvakt el inte?vi ska på
    By kattis,moa o gustav in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-07-29, 11:36
  5. Barnvakt
    By "Lilla Jag" in forum Känsliga snack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-05, 17:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar