Supersöta bilder på Nova
_01 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Supersöta bilder på Nova

    när hon var 2 år och 9 månader hittade jag i vår externa hårddisk. Vi var på semesterresa i Grekland och jag hade faktiskt glömt att hon var så otroligt stor som hon var. Det som är helt otroligt så här i efterhand är att jag fortfarande ammade Nova flera ggr / dag och fortsatte med det tills hon var 3.5 år. Det var många som tittade med stora ögon när min stora, fina Nova dök in under min tröja för att ta sig en slurk innan hon somnade under parasollet nere vid stranden.
    Bilder finns i mitt galleri.

    Anna-68 m Nova
  2. 1
    Supersöta bilder på Nova när hon var 2 år och 9 månader hittade jag i vår externa hårddisk. Vi var på semesterresa i Grekland och jag hade faktiskt glömt att hon var så otroligt stor som hon var. Det som är helt otroligt så här i efterhand är att jag fortfarande ammade Nova flera ggr / dag och fortsatte med det tills hon var 3.5 år. Det var många som tittade med stora ögon när min stora, fina Nova dök in under min tröja för att ta sig en slurk innan hon somnade under parasollet nere vid stranden.
    Bilder finns i mitt galleri.

    Anna-68 m Nova
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2
    Jättefína bilder! Gillar den när hon sitter och kisar med vit klänning? Och nobelbilden, vad "stor" (bebishullet är borta) hon har blivit och lik sin storebror visst?
  4. 2
    Jättefína bilder! Gillar den när hon sitter och kisar med vit klänning? Och nobelbilden, vad "stor" (bebishullet är borta) hon har blivit och lik sin storebror visst?
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Jo, nästan allt bebishull är borta men Nova skulle ju inte vara Nova om hon var supersmal. Storebror är numera 183 cm lång och nyss fyllda 14 år. Det är svårt att tro när man ser bilder som är endast 5 år gamla.

    Kram från oss!!
  6. 3
    Jo, nästan allt bebishull är borta men Nova skulle ju inte vara Nova om hon var supersmal. Storebror är numera 183 cm lång och nyss fyllda 14 år. Det är svårt att tro när man ser bilder som är endast 5 år gamla.

    Kram från oss!!

Liknande trådar

  1. Nu är Nova här!
    By Cronan in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-04-10, 16:49
  2. Den där supersöta växa-sängen...
    By Lillblomma in forum _0408 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-18, 13:14
  3. Tips, de hade supersöta sandaler
    By Jomape in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-08, 19:15
  4. Nova går!
    By kajsus in forum _0506 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-01-04, 10:44
  5. NOVA!
    By Jenny (Som inte skriver här, men som läser ofta) in forum Kärlek & relationer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 19:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar