Hej, nu är jag också här!
_1011 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2007
    #1

    Hej, nu är jag också här!

    Hej på er!
    Fick ett tidigt plus både i går och i förrgår, förväntad mens onsdag, men den slipper jag alltså! Har en liten 3-åring född 20 nov-06 och om allt går som det ska är det bf 18 nov!!

    Hade ett MA i v.13 i slutet på oktober och "tillhörde" fram till dess majgruppen, men hoppas verkligen att det inte blir något missfall denna gång. Hade tänkt vänta med att "skriva in mig" i novembergruppen, men kan självklart inte låta bli

    Lade till mig i BF-listan också (råkade dock lägga mig som svar på ett inlägg först..! Vet inte vad som hände!!)

    Hoppas att vi får följas åt tills det är dags och när vi fått våra bebisar!!
    kram
  2. 1
    Hej, nu är jag också här! Hej på er!
    Fick ett tidigt plus både i går och i förrgår, förväntad mens onsdag, men den slipper jag alltså! Har en liten 3-åring född 20 nov-06 och om allt går som det ska är det bf 18 nov!!

    Hade ett MA i v.13 i slutet på oktober och "tillhörde" fram till dess majgruppen, men hoppas verkligen att det inte blir något missfall denna gång. Hade tänkt vänta med att "skriva in mig" i novembergruppen, men kan självklart inte låta bli

    Lade till mig i BF-listan också (råkade dock lägga mig som svar på ett inlägg först..! Vet inte vad som hände!!)

    Hoppas att vi får följas åt tills det är dags och när vi fått våra bebisar!!
    kram
  3. Medlem sedan
    Jun 2004
    #2
    Stort grattis och välkommen hit!!! Fick själv mf i slutet av dec. Nu håller vi tummarna att vi båda får stanna kvar här och följas åt till nov när våra bebbar tittar ut

    Kram
  4. 2
    Stort grattis och välkommen hit!!! Fick själv mf i slutet av dec. Nu håller vi tummarna att vi båda får stanna kvar här och följas åt till nov när våra bebbar tittar ut

    Kram
  5. Medlem sedan
    Apr 2006
    #3
    Åh vad roligt!!!! Grattis Vi är ju med i samma grupp November -06, min Fanny är ju oxå född 20/11-06. Jag kom ihåg att vi båda skrev ungefär samtidigt att vi fick ett missfall Men nu är vi här och nu ska vi hålla oss kvar här!!!!
    Kram
  6. 3
    Åh vad roligt!!!! Grattis Vi är ju med i samma grupp November -06, min Fanny är ju oxå född 20/11-06. Jag kom ihåg att vi båda skrev ungefär samtidigt att vi fick ett missfall Men nu är vi här och nu ska vi hålla oss kvar här!!!!
    Kram
  7. Medlem sedan
    Nov 2005
    #4
    grattis och välkommen
  8. 4
    grattis och välkommen
  9. Medlem sedan
    Dec 2009
    #5
    Härligt ! Välkommen hit ..hoppas att vi alla får stanna här tiden ut !!!!
  10. 5
    Härligt ! Välkommen hit ..hoppas att vi alla får stanna här tiden ut !!!!
  11. Medlem sedan
    Nov 2000
    #6
    Grattis & välkommen!
  12. 6
    Grattis & välkommen!
  13. Medlem sedan
    Oct 2000
    #7
    Grattis och välkommen!
  14. 7
    Grattis och välkommen!
  15. Medlem sedan
    Mar 2007
    #8
    Tackar!
    Roligt att se dig här också Mallis!!
  16. 8
    Tackar!
    Roligt att se dig här också Mallis!!
  17. Anonymaja 4+1
    #9
    Välkommen!

    Ja, vi är alla nya här, det känns lite konstigt att välkomna någon till en grupp som man själv är ny i....

    Men nu stannar vi här, va?!

    Jag hade ett missfall i v 12 i början av januari, hade en mens emellan och är nu alltså gravid!

    Känns overkligt, spännande oh JätteKul!

    Jag skulle (om jag inte fått mf) tillhört juligruppen, men skrev aldrig in mig där, läste ofta. Skulle skriva in mig snart...... som aldrig blev av.....

    Saknade det jättemycket, att inte tillhöra (ha tillhört) någon ankomstgrupp, så jag smet hit in så fort jag hade plussat (nästan). Det är ju så att om det händer igen att man får mf så är det ju lika sorgligt ändå!

    Det är en 3a i magen, bf 14/11.

    Kramar!
  18. 9
    Välkommen!

    Ja, vi är alla nya här, det känns lite konstigt att välkomna någon till en grupp som man själv är ny i....

    Men nu stannar vi här, va?!

    Jag hade ett missfall i v 12 i början av januari, hade en mens emellan och är nu alltså gravid!

    Känns overkligt, spännande oh JätteKul!

    Jag skulle (om jag inte fått mf) tillhört juligruppen, men skrev aldrig in mig där, läste ofta. Skulle skriva in mig snart...... som aldrig blev av.....

    Saknade det jättemycket, att inte tillhöra (ha tillhört) någon ankomstgrupp, så jag smet hit in så fort jag hade plussat (nästan). Det är ju så att om det händer igen att man får mf så är det ju lika sorgligt ändå!

    Det är en 3a i magen, bf 14/11.

    Kramar!
  19. Medlem sedan
    Oct 2008
    #10
    Välkommen hoppas allt går som det ska
  20. 10
    Välkommen hoppas allt går som det ska
  21. Medlem sedan
    Oct 2008
    #11
    och GRATTIS förresten
  22. 11
    och GRATTIS förresten

Liknande trådar

  1. F-n också!
    By peter56 in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2011-06-20, 19:22
  2. Jag också...
    By mamma_i_norr in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-05, 17:10
  3. Har också...
    By emja0103 in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-06-18, 19:38
  4. Också verkar denna månad vara körd också
    By Anis in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-09, 13:59
  5. vi också
    By anonymt namn in forum Planera för barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-20, 20:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar