Isabell har blivit storasyster
_0409 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Isabell har blivit storasyster

    för en vecka sedan, 3/3 kom lillasyster till världen. Lika perfekt, älskad och efterlängtad som sina två äldre syskon.

    Så som storasyster och storebror väntat. Det är så häftigt att ha två lite större barn (5½ och snart 8 år) och se deras förtjusning och stolthet. Dom har kösystem för att hålla henne och vill visa henne för alla. Storebror har också avlagt ett löfte, han ska inte reta denna lillasyster som han gör med sin första, Isabell:-)
  2. 1
    Isabell har blivit storasyster för en vecka sedan, 3/3 kom lillasyster till världen. Lika perfekt, älskad och efterlängtad som sina två äldre syskon.

    Så som storasyster och storebror väntat. Det är så häftigt att ha två lite större barn (5½ och snart 8 år) och se deras förtjusning och stolthet. Dom har kösystem för att hålla henne och vill visa henne för alla. Storebror har också avlagt ett löfte, han ska inte reta denna lillasyster som han gör med sin första, Isabell:-)
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Grattis! Vad roligt! Och lite extra roligt blir det ju när storasyster och storebror är så glada och stolta:-)
  4. 2
    Grattis! Vad roligt! Och lite extra roligt blir det ju när storasyster och storebror är så glada och stolta:-)
  5. Medlem sedan
    Mar 2000
    #3
    Grattis! Har ju gratulerat på annat håll redan, men grattar här med. =) Det är härligt att se stolta storasyskon!
    lyrasmamma.wordpress.com
  6. 3
    Grattis! Har ju gratulerat på annat håll redan, men grattar här med. =) Det är härligt att se stolta storasyskon!
  7. Medlem sedan
    Mar 2004
    #4

    Du har så cool bild

    på lillkillen:-)
  8. 4
    Du har så cool bild på lillkillen:-)
  9. Medlem sedan
    Nov 2003
    #5
    Ååh, GRATTIS! Kan tro att det är skoj med så stora barn, tyckte att redan när Leah föddes då Alva var 3 år o 7 månader och Aron 5,5 år var det nåt så helt annorlunda än när Alva föddes och Aron bara var en liten plutt, faktiskt lika gammal som Leah är nu! Känns helt otroligt att man orkade med en bebis då man hade en tvååring, det skulle jag aldrig orka nu
  10. 5
    Ååh, GRATTIS! Kan tro att det är skoj med så stora barn, tyckte att redan när Leah föddes då Alva var 3 år o 7 månader och Aron 5,5 år var det nåt så helt annorlunda än när Alva föddes och Aron bara var en liten plutt, faktiskt lika gammal som Leah är nu! Känns helt otroligt att man orkade med en bebis då man hade en tvååring, det skulle jag aldrig orka nu
  11. Medlem sedan
    Jan 2005
    #6
    Grattis! Visst är det kul att ha lite större barn när man får en bebis. Många tror att det bara är en nackdel med åldersskillnad men jag är glad att jag väntade så länge. Min första tjej var 4 1/2 när lillasyster kom och det har varit jättebra.
  12. 6
    Grattis! Visst är det kul att ha lite större barn när man får en bebis. Många tror att det bara är en nackdel med åldersskillnad men jag är glad att jag väntade så länge. Min första tjej var 4 1/2 när lillasyster kom och det har varit jättebra.
  13. Medlem sedan
    Mar 2000
    #7
    Tack! =)
    lyrasmamma.wordpress.com
  14. 7
    Tack! =)

Liknande trådar

  1. Liv har blivit storasyster
    By Nina med 3 busar in forum _0408 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-11-11, 16:06
  2. Ida har blivit storasyster!
    By Av-längtan-till-dig in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-03-24, 09:12
  3. Maya har blivit storasyster!
    By ellieg in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-09-15, 18:43
  4. Iza har blivit storasyster!
    By J.M76 in forum _0312 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-05-15, 18:29
  5. Ida har blivit storasyster!
    By Åsa med trean in forum _02 Sommarbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-04-02, 21:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar