Leviroo barnvagn?
Bebissnack
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Leviroo barnvagn?

    Nån som hört nått om den. SÅg att de säljer såna på tradera till helt ok pris för sittdel och liggdel och bilbarnstol med fästen och vindskydd. Såg helt ok ut. Har försökt googla den men hittar bara en som är lite missnöjd och typ två eller tre som tydligen tycker den är underbar, så inte så mycket att gå på mao.

    http://www.tradera.com/Leviroo-Kombi...0816_108011160

    Här kan ni se vagnen.

    Det jag funderar över är, tror ni man kan lite på att bilskyddet är ok enligt svenska normer? Det står ju nått om ECE r44/04?

    Och så klurar jag lite på liggläget? Det ser ut som sånt spännband som man kan reglera ryggdelen med men det innebär ju oxå att det ser ut som att vagnen inte har helt plant liggläge? Hur viktigt är det egentligen? Jag kan inte minnas om mina andra barn har velat sova helplant eller i lite lutning?
    Har Adrian född -02 och Moa -05 samt bf juli 2010.

    It´s nice to be important, but it´s more important to be nice!
  2. 1
    Leviroo barnvagn? Nån som hört nått om den. SÅg att de säljer såna på tradera till helt ok pris för sittdel och liggdel och bilbarnstol med fästen och vindskydd. Såg helt ok ut. Har försökt googla den men hittar bara en som är lite missnöjd och typ två eller tre som tydligen tycker den är underbar, så inte så mycket att gå på mao.

    http://www.tradera.com/Leviroo-Kombi...0816_108011160

    Här kan ni se vagnen.

    Det jag funderar över är, tror ni man kan lite på att bilskyddet är ok enligt svenska normer? Det står ju nått om ECE r44/04?

    Och så klurar jag lite på liggläget? Det ser ut som sånt spännband som man kan reglera ryggdelen med men det innebär ju oxå att det ser ut som att vagnen inte har helt plant liggläge? Hur viktigt är det egentligen? Jag kan inte minnas om mina andra barn har velat sova helplant eller i lite lutning?
  3. Anonym
    #2
    Omedelbart känner jag nej. Den fruktansvärda översättningen av beskrivningen gör att vagnen inte direkt osar kvalitet, jag hade mycket hellre satsat på en begagnad vagn av känt märke.
  4. 2
    Omedelbart känner jag nej. Den fruktansvärda översättningen av beskrivningen gör att vagnen inte direkt osar kvalitet, jag hade mycket hellre satsat på en begagnad vagn av känt märke.
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    Jag gissar att de tagit en tysk text (säljaren är från tyskland) och typ använt google translate som missar en del..
  6. 3
    Jag gissar att de tagit en tysk text (säljaren är från tyskland) och typ använt google translate som missar en del..
  7. Medlem sedan
    Oct 2010
    #4
    Omedelbart känner jag nej. Den fruktansvärda översättningen av beskrivningen gör att vagnen inte direkt osar kvalitet, jag hade mycket hellre satsat på en begagnad vagn av känt märke.
    och de icke godkända test från super kända, dyra svenska märke inte heller..
    jag köpte en leviroo och är nöjd så in i ..........
  8. 4
    Omedelbart känner jag nej. Den fruktansvärda översättningen av beskrivningen gör att vagnen inte direkt osar kvalitet, jag hade mycket hellre satsat på en begagnad vagn av känt märke.
    och de icke godkända test från super kända, dyra svenska märke inte heller..
    jag köpte en leviroo och är nöjd så in i ..........
  9. Medlem sedan
    Apr 2017
    #5
    Hej, det här inlägget är ju gjort för några år sedan, men chansar och ser om du har kvar din leviroo barnvagn? Jag skulle behöva framdäck till den vi har nämligen.
  10. 5
    Hej, det här inlägget är ju gjort för några år sedan, men chansar och ser om du har kvar din leviroo barnvagn? Jag skulle behöva framdäck till den vi har nämligen.

Liknande trådar

  1. Leviroo barnvagn?
    By Emelisaan in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-12-20, 21:07
  2. leviroo barnvagn
    By annadr in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-10-11, 14:14
  3. Barnvagn.
    By vajjer in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-01-12, 17:28
  4. Barnvagn??
    By fia82 in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-07, 18:27
  5. Barnvagn mm
    By Stina_. in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-06-27, 11:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar