Om en vecka drar vi till Thailand...
_0603 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Om en vecka drar vi till Thailand...

    och är borta 2 veckor. Och medan vi är borta såkommer Kristin bland annat fylla 4 år.

    Tänka sig att den lilla telingen blir snart 4 år.

    Hon är verkligen i en härlig ålder som även är väldigt intensiv. Det är prat hela tiden, och då menar jag det hela tiden!!!! Och just nu har hon lite dålig hörsel för hon har varit (eller är fortfarande lite) förkyld så det verkar vara typ lock för öronen så det är mycket VA!!!

    Men även om hon blir äldre så verkar hon inte växa. Vi plockade fram sommarkläderna nu för att tvätta dem inför resan och hon kan fortfarande ha vissa 86 kläder, framför allt shorts och sommar leggings.
    Mamma till underbara och busiga Samuel född feb 2003
    och charmiga Kristin född mars 2006

    Ständigt inne på Viktsnack och försöker komma ner till slutvikt runt 60 kg.
    Börjat på Itrim för att nå målen slutligen.

    Scrappar på fritden, du får gärna kolla in min blogg http://scrapbymiakl.blogspot.com/
  2. 1
    Om en vecka drar vi till Thailand... och är borta 2 veckor. Och medan vi är borta såkommer Kristin bland annat fylla 4 år.

    Tänka sig att den lilla telingen blir snart 4 år.

    Hon är verkligen i en härlig ålder som även är väldigt intensiv. Det är prat hela tiden, och då menar jag det hela tiden!!!! Och just nu har hon lite dålig hörsel för hon har varit (eller är fortfarande lite) förkyld så det verkar vara typ lock för öronen så det är mycket VA!!!

    Men även om hon blir äldre så verkar hon inte växa. Vi plockade fram sommarkläderna nu för att tvätta dem inför resan och hon kan fortfarande ha vissa 86 kläder, framför allt shorts och sommar leggings.
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2
    OJOJ, då är ni i THailand just nu med andra ord. Härligt!

    Hoppas ni har det härligt och grattis till Kristin.

    Kram
  4. 2
    OJOJ, då är ni i THailand just nu med andra ord. Härligt!

    Hoppas ni har det härligt och grattis till Kristin.

    Kram
  5. Medlem sedan
    Aug 2005
    #3
    Ojj funkar det med 86?! Min "lillfia" har nyligen gått över på 110/116

    Ha så kul i Thailand. Ta med näsdroppar och tuggummi på flyget ifall hon skulle få besvär från öronen.
  6. 3
    Ojj funkar det med 86?! Min "lillfia" har nyligen gått över på 110/116

    Ha så kul i Thailand. Ta med näsdroppar och tuggummi på flyget ifall hon skulle få besvär från öronen.
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    Nu har vi kommit hem och har haft det sååå skönt. Kristin blev frisk innan vi åkte så resan gick jättebra. Hon somnade på flyget både dit och hem och klarade det galant, värre med hennes föräldrar .

    Vi har solat, badat, promenerat, ätit gott och bara tagit det lugnt. Haft det sååååå skönt.
  8. 4
    Nu har vi kommit hem och har haft det sååå skönt. Kristin blev frisk innan vi åkte så resan gick jättebra. Hon somnade på flyget både dit och hem och klarade det galant, värre med hennes föräldrar .

    Vi har solat, badat, promenerat, ätit gott och bara tagit det lugnt. Haft det sååååå skönt.
  9. Medlem sedan
    Aug 2003
    #5
    Toppen semester med andra ord!
  10. 5
    Toppen semester med andra ord!

Liknande trådar

  1. Nä nu drar jag till
    By Astaldoundome in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-30, 05:55
  2. Äch nu drar jag ut till...
    By ~JENN~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-06, 18:43
  3. Nu drar vi till Thailand :-)
    By jennifer in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-21, 22:19
  4. Nu drar vi till Thailand
    By Helene Noella Moltas in forum _05 Vårbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-01-10, 20:33
  5. Thailand om en vecka!
    By Kvileja in forum _0605 Majbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-12-09, 12:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar