sulky tips?
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    sulky tips?

    Jag frågar min kära januari06 grupp har ni tips om en bra resevagn är Maclaren den bästa? ska till spaninen i juni och vill ha en resevagn till Alexia. tänkta antagligen köpa begagnad så om ngn har en i bra skick så ni vill bli av med maila ;-)
    ♥Par i prinsessor♥
  2. 1
    sulky tips? Jag frågar min kära januari06 grupp har ni tips om en bra resevagn är Maclaren den bästa? ska till spaninen i juni och vill ha en resevagn till Alexia. tänkta antagligen köpa begagnad så om ngn har en i bra skick så ni vill bli av med maila ;-)
  3. Medlem sedan
    Aug 2001
    #2

    Hej

    Spanien i juni - nice! Vad härligt!!
    Vi köpte en Carena Lieback nånting för ca 600:- på Barnens hus som vi var jättenöjda med. Den hade en liten korg under, sufflett och nästan fullt liggläge.
    MacLaren är säkert bättre på många sätt men att köpa en sån dyr vagn bara för att ha med på resan, när lilltjejen dessutom börjar bli så stor nu? Det hade jag inte gjort.
    Veronica, mamma till världens goaste Edvin!
  4. 2
    Hej Spanien i juni - nice! Vad härligt!!
    Vi köpte en Carena Lieback nånting för ca 600:- på Barnens hus som vi var jättenöjda med. Den hade en liten korg under, sufflett och nästan fullt liggläge.
    MacLaren är säkert bättre på många sätt men att köpa en sån dyr vagn bara för att ha med på resan, när lilltjejen dessutom börjar bli så stor nu? Det hade jag inte gjort.
  5. Medlem sedan
    Jun 2005
    #3
    tack för tipset gumman! ja jag har spanat på den.. men nu har vi eventuellt fått ärva en av en släkting en maclaren så den får det bli. Alexia är inte sååå stor.. hon har ju inte fyllt 2år ännu ju ;-) sakat i backarna... hon e min bäbis! hihi! krama prinsen från oss♥
  6. 3
    tack för tipset gumman! ja jag har spanat på den.. men nu har vi eventuellt fått ärva en av en släkting en maclaren så den får det bli. Alexia är inte sååå stor.. hon har ju inte fyllt 2år ännu ju ;-) sakat i backarna... hon e min bäbis! hihi! krama prinsen från oss♥

Liknande trådar

  1. tips på sulky?
    By Pojkflicka in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-11-15, 22:32
  2. Tips på sittvagn/ sulky?
    By SvartaPantern in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-08-11, 11:05
  3. Tips om sulky vagnar?
    By Reina in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-02, 16:28
  4. sulky tips?
    By pysselmaria in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-18, 13:58
  5. tips på liten sulky
    By majblomma in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 07:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar