11e Juni som preliminärt sistadatum
_1007 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    11e Juni som preliminärt sistadatum

    på jobbet har jag nu lagt in. Vi hade order om att lägga in sommarsemestern redan nu och jag fick dra till med en kvalificerad gissning. Men det känns rätt lagomt och inget är ju skrivet i sten.

    Men nu har jag ett datum att sikta på iaf
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  2. 1
    11e Juni som preliminärt sistadatum på jobbet har jag nu lagt in. Vi hade order om att lägga in sommarsemestern redan nu och jag fick dra till med en kvalificerad gissning. Men det känns rätt lagomt och inget är ju skrivet i sten.

    Men nu har jag ett datum att sikta på iaf
  3. Medlem sedan
    May 2002
    #2
    Det låter ju skönt att vara ledig nästan en månad innan lillasyster kommer, speciellt den årstiden, . Tycker ju själv att det är skönt att vara hemma redan nu, .
  4. 2
    Det låter ju skönt att vara ledig nästan en månad innan lillasyster kommer, speciellt den årstiden, . Tycker ju själv att det är skönt att vara hemma redan nu, .
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3

    Ja det blir perfekt. Så himla skönt

    Jag ska ha det, drömmer mig redan bort och får se om jag smiter hem ytterligare en vecka tidigare
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  6. 3
    Ja det blir perfekt. Så himla skönt Jag ska ha det, drömmer mig redan bort och får se om jag smiter hem ytterligare en vecka tidigare
  7. Medlem sedan
    Jan 2010
    #4
    Förstår att det ska bli skönt att komma hem. Själv går jag ju med redan hemma. Man lär sig ganska snabbt att varva ner. Vet inte var all tid tar vägen. Konstigt nog är jag alltid lite stressad när jag ska hitta på nått och kommer i sista minuten. Vänner och maken har fått några goa skratt åt mig. =) Men det måste va skönt att ha en datum att sikta på, jag fick gå hem med en halv veckas varsel. Det blev lite abrupt och konstigt kändes nästan som jag blev snuvad på jobbet.
  8. 4
    Förstår att det ska bli skönt att komma hem. Själv går jag ju med redan hemma. Man lär sig ganska snabbt att varva ner. Vet inte var all tid tar vägen. Konstigt nog är jag alltid lite stressad när jag ska hitta på nått och kommer i sista minuten. Vänner och maken har fått några goa skratt åt mig. =) Men det måste va skönt att ha en datum att sikta på, jag fick gå hem med en halv veckas varsel. Det blev lite abrupt och konstigt kändes nästan som jag blev snuvad på jobbet.
  9. Medlem sedan
    Sep 2007
    #5
    Skönt med ett datum! Jag som är hemma redan nu längtar efter lite varmare väder så vi kan sitta ute mer och känner att det är rätt skönt att kunna använda dagarna som det passar just mig

    Fick papper för att fylla i skruttens dagissemester och gissar att det blir datumet att sikta på, lär väl infalla ungefär samtidigt som makens semster 1/7
  10. 5
    Skönt med ett datum! Jag som är hemma redan nu längtar efter lite varmare väder så vi kan sitta ute mer och känner att det är rätt skönt att kunna använda dagarna som det passar just mig

    Fick papper för att fylla i skruttens dagissemester och gissar att det blir datumet att sikta på, lär väl infalla ungefär samtidigt som makens semster 1/7

Liknande trådar

  1. Preliminärt skattebesked?
    By FruFet in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-11-08, 09:58
  2. Måste Juni vara född i juni?
    By Marmat in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-05-06, 11:17
  3. Preliminärt fvp OK!!!!!
    By Snäckmamman in forum _0706 Junibarn
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2007-01-19, 11:23
  4. Slutligt el. preliminärt uppskov?
    By Malin in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-20, 17:38
  5. Pojkar dec--juni Flickor juni--dec
    By Millish m N+M in forum _0607 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-01-26, 15:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar