Kissnödig!!
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Feb 2010
    #1

    Kissnödig!!

    Hej! Är det någon mer än jag som måste springa på toaletten flera gånger Per natt?
    Jag är bara i v.10, trodde de skulle komma senare i graviditeten

    Har även haft ganska ont, inte som mensvärk.. Mer "smärta" mitt på magen. Är de växtvärk eller?
  2. 1
    Kissnödig!! Hej! Är det någon mer än jag som måste springa på toaletten flera gånger Per natt?
    Jag är bara i v.10, trodde de skulle komma senare i graviditeten

    Har även haft ganska ont, inte som mensvärk.. Mer "smärta" mitt på magen. Är de växtvärk eller?
  3. Medlem sedan
    Dec 2009
    #2
    Så hade jag det åxå i början. Kissade jämt, sen lugnade det ner sig några veckor för att sen ta fart igen. Nu är det lite lugnare igen (eller så har jag vant mig). Idag är jag i vecka 34.
    Jag hade "innan-mens-mensvärk" under de första 20 veckorna. Det var växtvärk i livmodern.
    Men om du orolig borde du skriva in dig på MVC redan nu och be om hjälp.
    Lycka till.
  4. 2
    Så hade jag det åxå i början. Kissade jämt, sen lugnade det ner sig några veckor för att sen ta fart igen. Nu är det lite lugnare igen (eller så har jag vant mig). Idag är jag i vecka 34.
    Jag hade "innan-mens-mensvärk" under de första 20 veckorna. Det var växtvärk i livmodern.
    Men om du orolig borde du skriva in dig på MVC redan nu och be om hjälp.
    Lycka till.
  5. Medlem sedan
    Jan 2010
    #3
    Hej.

    Det brukar räcka med 1-2 ggr. per natt för mig, oftast 1. Men på dagarna däremot, hjälp! Jag behöver i snitt gå en gång per halvtimme (!).
  6. 3
    Hej.

    Det brukar räcka med 1-2 ggr. per natt för mig, oftast 1. Men på dagarna däremot, hjälp! Jag behöver i snitt gå en gång per halvtimme (!).
  7. Medlem sedan
    Jan 2010
    #4
    Hej.

    Det brukar räcka med 1-2 ggr. per natt för mig, oftast 1. Men på dagarna däremot, hjälp! Jag behöver i snitt gå en gång per halvtimme (!).
    Jag är i v. 16, kanske bör tilläggas.
  8. 4
    Hej.

    Det brukar räcka med 1-2 ggr. per natt för mig, oftast 1. Men på dagarna däremot, hjälp! Jag behöver i snitt gå en gång per halvtimme (!).
    Jag är i v. 16, kanske bör tilläggas.
  9. Medlem sedan
    Feb 2010
    #5
    Åh hoppas de går över

    jag har också lite mensvärk ibland, men nu har den där ilande smärtan nästan gått över, de kommer i vågor. Känns som när man är kissnödig och inte kissat på ett tag.. Så ja tänkte att livmodern kanske trycker på urinblåsan eller nåt.
    Jag är redan inskriven pga att ja hade mkt blödningar v.6-9.. Men de va ingen fara o dom gick över
  10. 5
    Åh hoppas de går över

    jag har också lite mensvärk ibland, men nu har den där ilande smärtan nästan gått över, de kommer i vågor. Känns som när man är kissnödig och inte kissat på ett tag.. Så ja tänkte att livmodern kanske trycker på urinblåsan eller nåt.
    Jag är redan inskriven pga att ja hade mkt blödningar v.6-9.. Men de va ingen fara o dom gick över
  11. Medlem sedan
    Oct 2009
    #6
    Jag fick också börja springa på toa tidigt i graviditeten. Det var nästan mitt första graviditetstecken om jag inte minns fel. Runt v 18-20 blev det bättre i några veckor för att sen sätta fart igen. Är glad de nätter jag får sova en hel natt utan att springa på toa (vilket inte är särskilt vanligt). Är nu i v 31.
  12. 6
    Jag fick också börja springa på toa tidigt i graviditeten. Det var nästan mitt första graviditetstecken om jag inte minns fel. Runt v 18-20 blev det bättre i några veckor för att sen sätta fart igen. Är glad de nätter jag får sova en hel natt utan att springa på toa (vilket inte är särskilt vanligt). Är nu i v 31.

Liknande trådar

  1. kissnödig...............
    By Anonym in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-05-22, 19:13
  2. kissnödig ?
    By anna med emma in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-07-17, 11:30
  3. Kissnödig vid UL?
    By Lima in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-04, 08:37
  4. Kissnödig?
    By ango in forum Missfall
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-12, 15:13
  5. Kissnödig!
    By -ASA- in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-16, 19:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar