Semesterplaner?
_0702 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2003
    #1

    Semesterplaner?

    Idag har jag bokat stuga vid havet som jag och barnen ska åka till. Mannen blir nog hemma eftersom han ska jobba men va det ska bli skönt och härligt! Vi åker samma dag som skolavslutningen och stannar i en vecka så nu hoppas vi på okej väder. Annars så får vi roa oss på annat vis

    Längre fram i sommar vet jag inte ännu hur jag ska jobba/ vara ledig eftersom jag studerar så får jag allt jobba under sommaren. Men jag hoppas att vi kan få in en tripp till Legoland, men vi får se. Är det någon som har tips på en prisvärd stuga/hus som man kan hyra i närheten? Det gör inget om den är STOR så att jag kan få med mig Susanna med familj

    Vad har ni andra för semesterplaner? Har ni hunnit planera ännu?
    Mamma till Jesper Maj-03, Filip Mars-05 och Felicia Februari-07
    http://tappbo.blogg.se
  2. 1
    Semesterplaner? Idag har jag bokat stuga vid havet som jag och barnen ska åka till. Mannen blir nog hemma eftersom han ska jobba men va det ska bli skönt och härligt! Vi åker samma dag som skolavslutningen och stannar i en vecka så nu hoppas vi på okej väder. Annars så får vi roa oss på annat vis

    Längre fram i sommar vet jag inte ännu hur jag ska jobba/ vara ledig eftersom jag studerar så får jag allt jobba under sommaren. Men jag hoppas att vi kan få in en tripp till Legoland, men vi får se. Är det någon som har tips på en prisvärd stuga/hus som man kan hyra i närheten? Det gör inget om den är STOR så att jag kan få med mig Susanna med familj

    Vad har ni andra för semesterplaner? Har ni hunnit planera ännu?
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Jag är ju hemma föräldraledig så för mig blir det ju ingen "semester"