Det var en snopp!
_0810 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    Det var en snopp!

    I måndags var vi på 3D/4D ultra i Malmö. Märkligt. Det känns som om det inte var så länge sedan vi var där och kollade på Agnes i magen....fast det var nästan två år sedan! Nu visade det sig att det var en liten snopp i alla fall. Spännande! Fast vad ska jag nu göra med Agnes alla klänningar? Hmmm....om inte min ålder hade begränsat så hade jag nog velat ha en sladdis om ca 5 år.... Bilder finns på bloggen om ni vill kolla.

    Hoppas ni alla har det bra!

    Vårt lilla busfrö hittar på gulliga hyss hela tiden och i morse var första gången som hon försökte dölja det. När jag fick syn på henne så gömde hon händerna bakom ryggen. Jag bad henne ta fram händerna men hon tittade skamset på mig och vägrade. När jag tog fram hennes händer så visade det sig vara saker från badrummen...SOM VI HADE KASTAT!! Hon hade alltså rotat i sophinken i badrummet.

    Det är mycket gränstestning för tillfället och det händer nya saker varje dag känns det som. Är det inte nya ord som poppar upp så är det nya lekar eller nya bus. Oändlig fantasi.... Fast nu har hon sin tredje öroninflammation på en månad och vi kräks snart på det här hemma. Stackars liten!

    Massa kramar till er!
  2. 1
    Det var en snopp! I måndags var vi på 3D/4D ultra i Malmö. Märkligt. Det känns som om det inte var så länge sedan vi var där och kollade på Agnes i magen....fast det var nästan två år sedan! Nu visade det sig att det var en liten snopp i alla fall. Spännande! Fast vad ska jag nu göra med Agnes alla klänningar? Hmmm....om inte min ålder hade begränsat så hade jag nog velat ha en sladdis om ca 5 år.... Bilder finns på bloggen om ni vill kolla.

    Hoppas ni alla har det bra!

    Vårt lilla busfrö hittar på gulliga hyss hela tiden och i morse var första gången som hon försökte dölja det. När jag fick syn på henne så gömde hon händerna bakom ryggen. Jag bad henne ta fram händerna men hon tittade skamset på mig och vägrade. När jag tog fram hennes händer så visade det sig vara saker från badrummen...SOM VI HADE KASTAT!! Hon hade alltså rotat i sophinken i badrummet.

    Det är mycket gränstestning för tillfället och det händer nya saker varje dag känns det som. Är det inte nya ord som poppar upp så är det nya lekar eller nya bus. Oändlig fantasi.... Fast nu har hon sin tredje öroninflammation på en månad och vi kräks snart på det här hemma. Stackars liten!

    Massa kramar till er!
  3. Medlem sedan
    Jan 2001
    #2
    Grattis! Vad spännande med en liten kille =)
  4. 2
    Grattis! Vad spännande med en liten kille =)
  5. Medlem sedan
    Feb 2008
    #3
    Åhhh...GRATTIS! En liten påg!
  6. 3
    Åhhh...GRATTIS! En liten påg!
  7. Medlem sedan
    Feb 2008
    #4
    Åh, grattis!!! :-D

    Kram!
  8. 4
    Åh, grattis!!! :-D

    Kram!
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5
    Grattis till en liten snopp och hoppas öronen är fina nu. Våren är här, kanske hon slipper fler öroninflammationer
  10. 5
    Grattis till en liten snopp och hoppas öronen är fina nu. Våren är här, kanske hon slipper fler öroninflammationer

Liknande trådar

  1. Hon har snopp!
    By Shadowangel in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-11-11, 09:27
  2. Röd snopp
    By annnab in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-03, 23:04
  3. snopp snopp snopp snopp
    By Elyzabel in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-04-03, 20:22
  4. En med snopp!!!
    By juana in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-05, 18:15
  5. snopp
    By Monica med 3 in forum _03 Vårbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-05-25, 10:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar