Har era 97or växt mycket
_97 Alla barn
  1. maylin
    #1

    Har era 97or växt mycket

    Min pojke har växt otroligt sista tiden. I höstas var han kortare än mig (164) och nu är han 171 cm (sist vi mätte) och väger ca 60 kg. Han har verkligen spurtat om mig. Lite svårt att hitta kläder då han är lång men smal.
    Fötterna är långa och pjäxorna fick vi köpa i storlek 44 nu så han kan ha sockar i dem.
    Undrar hur lång han skall bli innan det stannar av.

    Hur är det med era 97 or?
  2. 1
    Har era 97or växt mycket Min pojke har växt otroligt sista tiden. I höstas var han kortare än mig (164) och nu är han 171 cm (sist vi mätte) och väger ca 60 kg. Han har verkligen spurtat om mig. Lite svårt att hitta kläder då han är lång men smal.
    Fötterna är långa och pjäxorna fick vi köpa i storlek 44 nu så han kan ha sockar i dem.
    Undrar hur lång han skall bli innan det stannar av.

    Hur är det med era 97 or?
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2
    Dottern har också växt väldigt mycket, vet inte hur många cm det senaste året, men hon är nu 166 cm och väger 49 kg. Det märks när hon idrottar att kroppen inte riktigt är med, det kan ju ta några månader innan hon hittar rätt i sin kropp igen när hon har växt så pass mycket.

    Tjejer växer väl oftast klart tidigare än killar, jag hade nått min fulla längd i slutet av 7:an. Så jag gissar på att dottern blir ungefär lika lång som mig, dvs 170 cm.
  4. 2
    Dottern har också växt väldigt mycket, vet inte hur många cm det senaste året, men hon är nu 166 cm och väger 49 kg. Det märks när hon idrottar att kroppen inte riktigt är med, det kan ju ta några månader innan hon hittar rätt i sin kropp igen när hon har växt så pass mycket.

    Tjejer växer väl oftast klart tidigare än killar, jag hade nått min fulla längd i slutet av 7:an. Så jag gissar på att dottern blir ungefär lika lång som mig, dvs 170 cm.
  5. Medlem sedan
    May 2010
    #3
    Min kille har åxå spurtat i år. I somras var han lika lång som mej, 168 cm, men nu är han 177 cm...
    Hur är detta möjligt..?
    Han drar stl L i kläder och 43-44 i skor.
    Han tycker själv att det är lite jobbigt då hans klasskompisar är huvudet kortare än han, men jag försöker tala om att det är fint att vara lång och att dom andra kommer ikapp om några år.
    Men som sagt, man funderar ju hur långa killarna ska bli.
  6. 3
    Min kille har åxå spurtat i år. I somras var han lika lång som mej, 168 cm, men nu är han 177 cm...
    Hur är detta möjligt..?
    Han drar stl L i kläder och 43-44 i skor.
    Han tycker själv att det är lite jobbigt då hans klasskompisar är huvudet kortare än han, men jag försöker tala om att det är fint att vara lång och att dom andra kommer ikapp om några år.
    Men som sagt, man funderar ju hur långa killarna ska bli.
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    Oh ja! Tidig son här med!

    Förra året var Leo inte ens 160 cm, nu är han plötsligt 173 cm lång! Vikt vet jag ej, men smal - så jättesvårt med brallor...Skostrl är 43... Fett hår och lite finnar, målbrottsröst
    Innerjoin: A-92, I-94, L-97 och T-01
    (Tjej, kille, kille, tjej)


    http://www.tradera.com/category/cate...736&listtype=0
  8. 4
    Oh ja! Tidig son här med! Förra året var Leo inte ens 160 cm, nu är han plötsligt 173 cm lång! Vikt vet jag ej, men smal - så jättesvårt med brallor...Skostrl är 43... Fett hår och lite finnar, målbrottsröst

Liknande trådar

  1. Vad är det här för en växt?
    By Marija m S-02 & I-05 in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-04-15, 19:50
  2. Bebis växt mycket....
    By eh73 in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-07, 16:58
  3. Hur mycket har de växt?
    By Julen03 in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-02-08, 12:56
  4. Nu har han växt ur
    By fleece in forum Bebissnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-10-30, 13:02
  5. Är det fler 97or som
    By Gunilla med tjejerna in forum _97 Alla barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-02-06, 08:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar