rosa flytning:(
_1011 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2008
    #1

    rosa flytning:(

    vaknade i morsse och såg att det kommit lite blod lite var det oxå, som ett knappnåls huvud kanske. sen vid 8 tiden så var jag på toa och då kom det jätte jätte ljus rosa eller kanske ljusbrun flytning. såååå orolig. nu springer man på toa hela tiden för att se om det kommer nått, suck. molvärk i magen men det har jag ju haft hela tiden. hoppas allt är bra med lillfröet där inne. kollade ägglossnings kalendern här på aff, och min mens skulle ha börjat idag så undra om det kan ha nått med saken att göra?! den kalendern har stämt på mig prick på dagen
    jobbigt när man bara kan vänta. på tok för tidit att höra hjärtljud oxå, är ju bara i v.8+0, tror jag det var.
    förra graviditeten hade jag en liten blödning men det var i v.19 och det var ingen fara då, allt var bra men nu när det är så tidigt så blir man ju orolig att det är missfall på g
  2. 1
    rosa flytning:( vaknade i morsse och såg att det kommit lite blod lite var det oxå, som ett knappnåls huvud kanske. sen vid 8 tiden så var jag på toa och då kom det jätte jätte ljus rosa eller kanske ljusbrun flytning. såååå orolig. nu springer man på toa hela tiden för att se om det kommer nått, suck. molvärk i magen men det har jag ju haft hela tiden. hoppas allt är bra med lillfröet där inne. kollade ägglossnings kalendern här på aff, och min mens skulle ha börjat idag så undra om det kan ha nått med saken att göra?! den kalendern har stämt på mig prick på dagen
    jobbigt när man bara kan vänta. på tok för tidit att höra hjärtljud oxå, är ju bara i v.8+0, tror jag det var.
    förra graviditeten hade jag en liten blödning men det var i v.19 och det var ingen fara då, allt var bra men nu när det är så tidigt så blir man ju orolig att det är missfall på g
  3. Anonym
    #2
    Jag håller tummarna för att det går bra! Du kan ju ringa och be om att få göra ett VUL om du är orolig, det skulle jag göra. (Jag har 6 mf i bagaget)

    Kram på dig!
  4. 2
    Jag håller tummarna för att det går bra! Du kan ju ringa och be om att få göra ett VUL om du är orolig, det skulle jag göra. (Jag har 6 mf i bagaget)

    Kram på dig!
  5. Medlem sedan
    Nov 2000
    #3
    Vet hur det känns, inte kul!
    Förhoppningsvis betyder det ingenting, mitt gick bort och har inte kommit tillbaka *pepparpeppar*.

    Kan säkert vara en liten mensblödning, om de stämmer in på din kalender. Får hålla tummarna.

    Kram
  6. 3
    Vet hur det känns, inte kul!
    Förhoppningsvis betyder det ingenting, mitt gick bort och har inte kommit tillbaka *pepparpeppar*.

    Kan säkert vara en liten mensblödning, om de stämmer in på din kalender. Får hålla tummarna.

    Kram

Liknande trådar

  1. rosa flytning:S
    By anonymt namn in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-16, 11:55
  2. Rosa/Röd flytning efter VUL???
    By anonymisen jag in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-05-25, 10:52
  3. Rosa flytning????
    By anonym in forum Gravidsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-01, 17:49
  4. svampinfektion o rosa flytning
    By anonymt namn in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-18, 17:18
  5. Rosa flytning!
    By lycklig in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-11-02, 21:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar