jobberbjudande..
_1007 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2007
    #1

    jobberbjudande..

    så fick jag idag ett telefonsamtal från ett företag som tyckte jag var som klippt och skuren för en tjänst hos dem. Jag bokade in en intervju på måndag men det är ju bara tidsslöseri för oss båda. Vad tror ni om att maila och berätta att jag är intersserad och tycker det är jätteroligt att de tänkt på mig men oxå att jag är gravid och ska ha barn i juli? Så får de ta beslut om ifall vi ska träffas eller inte? Jag vill ju helst inte köra 6 mil, ordna barnvakt och överraska med min jättemage..
  2. 1
    jobberbjudande.. så fick jag idag ett telefonsamtal från ett företag som tyckte jag var som klippt och skuren för en tjänst hos dem. Jag bokade in en intervju på måndag men det är ju bara tidsslöseri för oss båda. Vad tror ni om att maila och berätta att jag är intersserad och tycker det är jätteroligt att de tänkt på mig men oxå att jag är gravid och ska ha barn i juli? Så får de ta beslut om ifall vi ska träffas eller inte? Jag vill ju helst inte köra 6 mil, ordna barnvakt och överraska med min jättemage..
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2

    Jag hade åkt!

    För det är en bra chans att få träffa företaget och göra ett bra intryck inför framtiden. Även om de inte kan erbjuda dig något nu så finns det ju ett liv efter mammaledigheten.

    Jag hade iaf inte mailat. Hellre då ringt upp och berättat som det var men att du är intresserad av deras företag och gärna träffar dem även om du inte kan jobba så länge just precis nu.
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  4. 2
    Jag hade åkt! För det är en bra chans att få träffa företaget och göra ett bra intryck inför framtiden. Även om de inte kan erbjuda dig något nu så finns det ju ett liv efter mammaledigheten.

    Jag hade iaf inte mailat. Hellre då ringt upp och berättat som det var men att du är intresserad av deras företag och gärna träffar dem även om du inte kan jobba så länge just precis nu.
  5. Medlem sedan
    Sep 2007
    #3
    Tjänsten innebär att man jobbar som enda förvaltare och jag sa upp mig från ett jobb på det avståndet för att pendlingen var för lång innan vi fick barn..
  6. 3
    Tjänsten innebär att man jobbar som enda förvaltare och jag sa upp mig från ett jobb på det avståndet för att pendlingen var för lång innan vi fick barn..

Liknande trådar

  1. Har fâtt ett jobberbjudande
    By Burk-Anna in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-03-19, 19:06
  2. Jobberbjudande?
    By -nin- in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-02, 18:29
  3. Jobberbjudande, vad ska jag välja???
    By ~Lillan~ in forum _0506 Junibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-10-10, 08:29
  4. Jobberbjudande trots graviditeten
    By ---Cami--- in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-09-27, 22:13
  5. Har fått jobberbjudande!
    By stardust74 in forum _0506 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-29, 12:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar