Jag måste bara skriva
_0611 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2006
    #1

    Jag måste bara skriva

    Vi är ju inte så många kvar längre som kollar härinne, men jag måste bara skriva och berätta att jag tycker detta har varit (är) en jättebra föräldragrupp. Nu är ju våra barn så stora att vi sällan skriver, men under bebistiden när jag var en aktiv skribent (kallade mig baby11) så fick jag alltid jättemycket respons och peppning när det behövdes. Eftersom jag har fått ett barn till så hör jag ju till en förldragrupp till och kan inte låta bli att jämföra och skillnaden är jättestor. Jag är väldigt glad att det var denna grupp jag tillhörde när jag fick mitt första barn för i den här gruppen finns det äkta omtanke. Kram på er alla.
  2. 1
    Jag måste bara skriva Vi är ju inte så många kvar längre som kollar härinne, men jag måste bara skriva och berätta att jag tycker detta har varit (är) en jättebra föräldragrupp. Nu är ju våra barn så stora att vi sällan skriver, men under bebistiden när jag var en aktiv skribent (kallade mig baby11) så fick jag alltid jättemycket respons och peppning när det behövdes. Eftersom jag har fått ett barn till så hör jag ju till en förldragrupp till och kan inte låta bli att jämföra och skillnaden är jättestor. Jag är väldigt glad att det var denna grupp jag tillhörde när jag fick mitt första barn för i den här gruppen finns det äkta omtanke. Kram på er alla.
  3. Medlem sedan
    Mar 2007
    #2
    Heej! Å, jag håller verkligen med dig! Ingen annan grupp är som vår grupp har varit. Är också glad att det var denna grupp jag hade med min dotter, som också är min första. Kanske blir en andra snart
  4. 2
    Heej! Å, jag håller verkligen med dig! Ingen annan grupp är som vår grupp har varit. Är också glad att det var denna grupp jag hade med min dotter, som också är min första. Kanske blir en andra snart
  5. Medlem sedan
    Apr 2006
    #3
    Vad fint du har skrivit Jag håller med, gruppen har varit (är) kanon. Det är roligt att läsa och svara på de inlägg som kommer upp nu oxå fastän de inte är så många och ofta!!
    Kram
  6. 3
    Vad fint du har skrivit Jag håller med, gruppen har varit (är) kanon. Det är roligt att läsa och svara på de inlägg som kommer upp nu oxå fastän de inte är så många och ofta!!
    Kram
  7. Medlem sedan
    Oct 2002
    #4
    Håller också med! Kram
  8. 4
    Håller också med! Kram
  9. Medlem sedan
    Jun 2005
    #5
    Kan bara hålla med, jag trivdes jättebra med min förstfödda dotter oxå men där e jättedött nu tyvärr.
    Nä man har inte så mycke tid över längre med att sitta framför datorn, på kvällarna e man så trött.
  10. 5
    Kan bara hålla med, jag trivdes jättebra med min förstfödda dotter oxå men där e jättedött nu tyvärr.
    Nä man har inte så mycke tid över längre med att sitta framför datorn, på kvällarna e man så trött.
  11. Medlem sedan
    Jul 2006
    #6
    Kul att du också tycker den här gruppen är bra. Jag håller tummarna för att nummer 2 snart är på gång.
  12. 6
    Kul att du också tycker den här gruppen är bra. Jag håller tummarna för att nummer 2 snart är på gång.
  13. Medlem sedan
    Jul 2006
    #7
    Ja det är fortfarande kul när det kommer inlägg, även om det inte blir av att man är här inne lika ofta längre, men det känns ändå bra att vår grupp lever kvar litegrann ialla fall
  14. 7
    Ja det är fortfarande kul när det kommer inlägg, även om det inte blir av att man är här inne lika ofta längre, men det känns ändå bra att vår grupp lever kvar litegrann ialla fall
  15. Medlem sedan
    Jul 2006
    #8
    Ja, datortiden är begränsad. Jag borde gå och lägga mig nu, men man vill ju hinna sitta vid datorn några minuter ibland i alla fall.
  16. 8
    Ja, datortiden är begränsad. Jag borde gå och lägga mig nu, men man vill ju hinna sitta vid datorn några minuter ibland i alla fall.
  17. Medlem sedan
    Jun 2005
    #9
    Ja absolut de måste jag alltid hinna
  18. 9
    Ja absolut de måste jag alltid hinna
  19. Medlem sedan
    Apr 2006
    #10
    Hej! Jag håller med. Jag fick mitt första barn 06 och tillhörde den här gruppen. Vi pratade om allt hela tiden och jag fick mycket stöttning och mängder med svar. Det var alldelles underbart! Jag tillhörd ju även två andra grupper nu eftersom jag har två småbröder till Wiktor. Och det är verkligen en jätteskillnad! Så glad att ni alltid fanns här för mig! Och givetvis för alla!
    Glad påsk!
  20. 10
    Hej! Jag håller med. Jag fick mitt första barn 06 och tillhörde den här gruppen. Vi pratade om allt hela tiden och jag fick mycket stöttning och mängder med svar. Det var alldelles underbart! Jag tillhörd ju även två andra grupper nu eftersom jag har två småbröder till Wiktor. Och det är verkligen en jätteskillnad! Så glad att ni alltid fanns här för mig! Och givetvis för alla!
    Glad påsk!
  21. Medlem sedan
    Jul 2006
    #11
    Kul att du upplevde det på samma sätt. Här har man verkligen kunnat skriva om allt utan att skämmas, ja det kan man väl fortfarande, men behovet är väl inte lika stort längre. Hoppas du också haft en glad påsk.
  22. 11
    Kul att du upplevde det på samma sätt. Här har man verkligen kunnat skriva om allt utan att skämmas, ja det kan man väl fortfarande, men behovet är väl inte lika stort längre. Hoppas du också haft en glad påsk.
  23. Medlem sedan
    Apr 2006
    #12
    Absolut! Ätit lite för mkt kanske bara
  24. 12
    Absolut! Ätit lite för mkt kanske bara

Liknande trådar

  1. Måste bara skriva av mig
    By Anonym in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-08-02, 23:57
  2. Måste bara få skriva.....
    By Schizo??? in forum Kärlek & relationer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-14, 22:10
  3. Hej på er,måste bara skriva av
    By eva12 in forum Autismspektrum
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-04-14, 08:49
  4. Måste bara få skriva av mig!
    By Nini since 1997 aka Beda in forum Känsliga snack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-04, 21:58
  5. måste bara skriva
    By springer in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-07, 11:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar