Nu är han här!
_0307 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Nu är han här!

    Den 18/3 föddes vår Malte! Han kom till världen med urakut snitt och fick tillbringa sina första dagar på neo. Sedan i måndags är vi hemma och njuter av vår underbara lilla Malte.

    /frida

    Vill ni läsa om Maltes födelse så kika in på min blogg www.fridabloggar.blogspot.com
    Frida med Natanael -03, Love -05, Tyra -07 o Malte -10

    fridabloggar.blogspot.com
    www.lind.be
  2. 1
    Nu är han här! Den 18/3 föddes vår Malte! Han kom till världen med urakut snitt och fick tillbringa sina första dagar på neo. Sedan i måndags är vi hemma och njuter av vår underbara lilla Malte.

    /frida

    Vill ni läsa om Maltes födelse så kika in på min blogg www.fridabloggar.blogspot.com
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2

    Massor av grattis

    till en fin lillebror! Läskigt med all dramatik, hoppas ni får ta det lite lugnt nu och njuta av prinsen.
  4. 2
    Massor av grattis till en fin lillebror! Läskigt med all dramatik, hoppas ni får ta det lite lugnt nu och njuta av prinsen.
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3

    Grattis

    grattis o välkommen till livet Malte !
    All lycka / Kram
  6. 3
    Grattis grattis o välkommen till livet Malte !
    All lycka / Kram
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4

    Grattis Frida!!!

    Underbart med en liten bebis! Och tänk att det blev en liten fyra för er - ni hade ju liksom vi svårt att få till de första, men sen hände det visst nåt! Stor kram!

    Karin /Fixo
  8. 4
    Grattis Frida!!! Underbart med en liten bebis! Och tänk att det blev en liten fyra för er - ni hade ju liksom vi svårt att få till de första, men sen hände det visst nåt! Stor kram!

    Karin /Fixo
  9. Medlem sedan
    Jan 2002
    #5
    och nu har jag läst också.... skrev en kommentar, men det blev nåt fel... Herregud vilken upplevelse för er! Tårarna rinner... Fantastiskt att han är hemma med er nu, Raket-Malte! Kram!!!
  10. 5
    och nu har jag läst också.... skrev en kommentar, men det blev nåt fel... Herregud vilken upplevelse för er! Tårarna rinner... Fantastiskt att han är hemma med er nu, Raket-Malte! Kram!!!
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    Oj, kära nån, den bloggen skulle jag ju inte läst i kontorslandskap på jobbet. Sitter med tårar i ögonen och försöker blinka febrilt. Stort grattis till er underbare lille fyra!!! Jag kan inte fatta att du hunnit med att få FYRA småttingar sedan allt drog igång! Hur kommer det sig att jag bara orkar med två, synnerligen välartade???
  12. 6
    Oj, kära nån, den bloggen skulle jag ju inte läst i kontorslandskap på jobbet. Sitter med tårar i ögonen och försöker blinka febrilt. Stort grattis till er underbare lille fyra!!! Jag kan inte fatta att du hunnit med att få FYRA småttingar sedan allt drog igång! Hur kommer det sig att jag bara orkar med två, synnerligen välartade???
  13. Medlem sedan
    Mar 2003
    #7
    Mängder med grattis men vilken jättepers! Inte undra på att man är tacksam över att gullungen verkar må betydligt bättre nu.

    Många grattis igen från mig, Toria och såklart Osse
  14. 7
    Mängder med grattis men vilken jättepers! Inte undra på att man är tacksam över att gullungen verkar må betydligt bättre nu.

    Många grattis igen från mig, Toria och såklart Osse
  15. Medlem sedan
    Aug 2007
    #8
    Grattis till Malte. Det verkar ha varit en mkt omtumlande färd ut i världen för honom, fint att allt gick bra mitt i allt kaoset.
  16. 8
    Grattis till Malte. Det verkar ha varit en mkt omtumlande färd ut i världen för honom, fint att allt gick bra mitt i allt kaoset.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar