GLAD PÅSK!!
_1004 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2009
    #1

    GLAD PÅSK!!

    Glad påsk på er alla. Antar att flera av er känner sig som jag, stora, tjocka och lite som en gammal tant som knappt orkar gå pga foglossning
    men strunt samma, den som väntar på något gott.... Och nu är det ju påsk så ta det nu lungt på blåkulla, och ha inga alltför häftiga kvast race.. ni kan ju trilla av

    Kramar på er alla i väntans tider
  2. 1
    GLAD PÅSK!! Glad påsk på er alla. Antar att flera av er känner sig som jag, stora, tjocka och lite som en gammal tant som knappt orkar gå pga foglossning
    men strunt samma, den som väntar på något gott.... Och nu är det ju påsk så ta det nu lungt på blåkulla, och ha inga alltför häftiga kvast race.. ni kan ju trilla av

    Kramar på er alla i väntans tider
  3. Medlem sedan
    Jun 2009
    #2
    Glad Påsk!
    Ja visst känns det i kroppen med 13kg övervikt men snart så är våra underverk här och kilona rasar av och man kan gå och diska/laga mat utan att slå i magen. Jag har BF 1 maj så det är ett tag kvar men hoppas att den gör som sin syster och kommer tidigare.
    Här blir det lugnt med kvasten, jag ligger nerbäddad, snoret rinner, hostar i ett, har väldigt ont i bröstet. har suttit upp i soffan och slumrat till mellan hostningarna.

    ne nu måste jag bli frisk så jag orkar trycka ut mitt underverk

    Glad Påsk på er alla!
  4. 2
    Glad Påsk!
    Ja visst känns det i kroppen med 13kg övervikt men snart så är våra underverk här och kilona rasar av och man kan gå och diska/laga mat utan att slå i magen. Jag har BF 1 maj så det är ett tag kvar men hoppas att den gör som sin syster och kommer tidigare.
    Här blir det lugnt med kvasten, jag ligger nerbäddad, snoret rinner, hostar i ett, har väldigt ont i bröstet. har suttit upp i soffan och slumrat till mellan hostningarna.

    ne nu måste jag bli frisk så jag orkar trycka ut mitt underverk

    Glad Påsk på er alla!
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    Glad påsk!!
    Jag känner mig faktiskt inte så otymplig, men därmed inte sagt att jag är smidig...
  6. 3
    Glad påsk!!
    Jag känner mig faktiskt inte så otymplig, men därmed inte sagt att jag är smidig...
  7. Medlem sedan
    Feb 2010
    #4
    Glad Påsk! Jag börjar tvärtemot att känna mig lite smalare igen. Men ni andra får hålla ut! Snart kommer era bebisar oxå
  8. 4
    Glad Påsk! Jag börjar tvärtemot att känna mig lite smalare igen. Men ni andra får hålla ut! Snart kommer era bebisar oxå
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    GLAD PÅSK från mig med! Här firar jag första dagen på föräldraledigheten med att ha ont i halsen och känna mig allmänt krasslig. Har verkligen inte tid med det vi ska ha 25 pers på påskmiddag här på söndag och fira mellansyrran.
  10. 5
    GLAD PÅSK från mig med! Här firar jag första dagen på föräldraledigheten med att ha ont i halsen och känna mig allmänt krasslig. Har verkligen inte tid med det vi ska ha 25 pers på påskmiddag här på söndag och fira mellansyrran.

Liknande trådar

  1. Glad Påsk
    By *Koala* in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-05, 20:21
  2. Glad påsk!
    By Silverkarin in forum _1008 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-04, 21:40
  3. GLAD PÅSK!!!!
    By miss thunder in forum _0807 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-04-02, 22:01
  4. Glad Påsk!
    By Jost med Busfröna in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-04-02, 20:02
  5. Glad Påsk! Vad läser ni i påsk?
    By Chand in forum Hem & fritid
    Svar: 37
    Senaste inlägg: 2006-04-16, 15:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar